تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819945156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید واکسن آنفلوآنزا با تنباکو


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز: یک شرکت داروساز ژاپنی از کشف و دستیابی فن آوری جدیدی خبر داد که به آنان امکان می دهد با استفاده از گیاه تنباکو، به فرایند تولید واکسن های ضد آنفلوآنزا سرعت بیشتری بدهند.
به گزارش سرویس علمی جام نیـوز ، شرکت داروسازی «میتسوبیشی تانابه فارما» اعلام کرده است که با استفاده از برگ های گیاه تنباکو به فن آوری جدیدی برای ساخت واکسن های آنفلوآنزا دست یافته که زمان تولید این دارو را به یک سوم زمان معمول مورد نیاز کاهش می دهد.
آنگونه که تلویزیون ان.اچ.کی ژاپن گزارش کرده است، در جریان اجرایی سازی این فن آوری جدید، مواد ژنتیکی موجود در برگ های تنباکو برای تولید ترکیبات مورد نیاز جهت استفاده در واکسن های آنفلوآنزا کشت و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
با توجه به اینکه در روش های معمول برای تولید این واکسن، فرآیندی شش ماهه طی می شود که به جهت زمان بر بودن این فرآیند و احتمال بروز جهش ژنتیکی در مواد دارویی، عواقبی چون کاهش اثربخشی دارو را محتمل می سازد، یافته جدید این شرکت ژاپنی در این حوزه اهمیتی قابل توجه خواهد یافت.
به گفته مسئولان شرکت داروسازی میتسوبیشی، با توجه به اینکه برگ های گیاه تنباکو طی مدت زمان یک ماه امکان رشد و نمو دارند، بهره گیری از این فناوری می تواند مدت زمان تولید واکسن آنفلوآنزا را به یک سوم زمان سابق کاهش دهد.
بنا بر تحقیقات این شرکت ...
[ مشاهده متن کامل خبر تولید واکسن آنفلوآنزا با تنباکو در جام نیوز ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن