تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طوفان خودرو پاگانی در ژنو +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طوفان خودرو پاگانی در ژنو +عکس




درحالی‌که پاگانی برای برگزاری کنفرانس خبری خود در روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی می‌کند، جدیدترین و بهترین خودروی ساخت این کمپانی یعنی هوایرا BC در نمایشگاه دلربایی می‌کند.





وب‌سایت پدال: درحالی‌که پاگانی برای برگزاری کنفرانس خبری خود در روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی می‌کند، جدیدترین و بهترین خودروی ساخت این کمپانی یعنی هوایرا BC در نمایشگاه دلربایی می‌کند.


طوفان پاگانی در ژنو: هوایرا BC



این خودرو به احترام دوست نزدیک هوراچیو پاگانی و اولین مشتری کمپانی یعنی آقای Benny Caiola، BC نامیده شده است. BC به معنای اولین نسخه‌ی خاص از آخرین ساخته‌ی پاگانی است.


طوفان پاگانی در ژنو: هوایرا BC



برای این مدل تنظیمات جداگانه‌ای از هوایرای عادی در نظر گرفته‌شده است که شامل اسپلیتر جلوی گسترش‌یافته، کاناردهای جلویی بزرگ (توضیح: کانارد قطعه‌ی بال مانند کوچکی بر روی سپر است که باعث پایداری و کنترل بیشتر می‌شود.)، بال عقب و دیفیوزر بزرگ می‌باشد. همچنین به‌روزرسانی‌هایی ازجمله سیستم اگزوز تیتانیومی جدید، ترمزهای برمبو و سیستم تعلیق نصیب هوایرا BC شده است.


طوفان پاگانی در ژنو: هوایرا BC



پاگانی می‌گوید که همه‌ی پانل‌های بدنه به‌جز سقف جدید هستند و باعث کاهش وزنی در حدود 132 کیلوگرم شده‌اند و وزن BC را به 1350 کیلوگرم رسانده‌اند.


طوفان پاگانی در ژنو: هوایرا BC



مرسدس-ای ام جی پیشرانه‌ی 6 لیتری 12 سیلندری هوایرا را تیون کرده و 61 اسب بخار بیشتری را گرفته است که این کار باعث شده قدرت پیشرانه به 789 اسب بخار و 1100 نیوتون متر گشتاور برسد. این قدرت عظیم از طریق یک گیربکس 7 سرعته ی جدید به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد.


طوفان پاگانی در ژنو: هوایرا BC



تنها 20 دستگاه از هوایرا BC ساخته خواهد شد. قیمت این ابر خودرو 2.5 میلیون دلار بوده و همه‌ی نمونه‌ها قبلاً فروخته‌شده‌اند.






تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن