تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802540576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش قهرمانی تیم‌ملی کاسته شدنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ارزش قهرمانی تیم‌ملی کاسته شدنی نیست
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: هنوز عرق بازیکنانم خشک نشده برخی دنبال لوث کردن قهرمانی ما هستند در حالی که ارزش قهرمانی این تیم باغیرت در آسیا کاسته شدنی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی و یک گروه خوب و کامل توانستیم با قدرت در آسیا ظاهر شویم و با تمرکز کاپ قهرمانی‌ای را که تیم‌ملی شایسته ما دو دوره از آن دور مانده بود را در دست بگیریم.

تیم ما یک تیم‌ملی کامل بود و انشاالله که با تقویت بیشتر مهیای درخشش در جام‌جهانی شود.

وی افزود: بازیکنانی در این رقابت‌ها داشتم که با عشق به پیراهن کشورشان بازی کردند و اینکه چه کسی کاپیتان باشد و چه کسی گل بزند و ... مهم نبود که اوج آن اصرار کشاورز به دادن بازوبند به محمد طاهری در رختکن بازی با قرقیزستان بود در حالی که می‌توانست این کار را نکند. ما با چنین نفراتی قهرمان آسیا شدیم که باید برای شخصیت فنی و اخلاقی آن‌ها ایستاد و کف زد. به گواه تمام کسانی که تیم ما را می شناسند بی‌حاشیه ترین و همدل‌ترین تیم تاریخ فوتسال ایران را داریم.

سرمربی تیم‌ملی در واکنش به برخی اظهارنظرها در خصوص پرگل نبودن دیدار فینال ایران و ازبکستان متذکر شد: همه می‌دانند که جریان فینال همیشه متفاوت است و حتی مربیان تیم هم که سابقه بازی در فینال 2010 تاشکند را داشتند برای بازیکنان تعریف کردند که در ابتدای آن بازی هم دو گل دریافت کرده و حتی سرمربی تیم هم اخراج شد. ما در فینال2016 هم موقعیت‌های صددرصد فراوانی را از دست دادیم بنابراین اینکه بیاییم بگوییم چرا در فینال 13گل نزدیم بحثی احساسی است تا فنی.

وی ادامه داد: این قیاس کردن‌ها را زمانی که ما همین چند ماه قبل در خاک برزیل و در حضور 10هزار تماشاگر برزیلی در فینال گرندپری که فقط با یک اختلاف و با نتیجه 4 بر 3 به برزیل باختیم را جایی ندیدیم در صورتی که همه مشاهده کردند در آن بازی اگر فقط چند دقیقه دیگر بازی ادامه داشت چه اتفاقی می‌توانست در نتیجه رخ دهد. بنابراین ارزش کار شیربچه‌های تیم‌ملی را نباید با قیاس‌ها پایین آورد. این تیم هم دل و یکدست است و نمی‌توان آن را خراب کرد.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه بازیکنانش انتظار دیدار با ژاپن را می‌کشیدند، متذکر شد: ما در این بازی‌ها تمایل زیادی به بازی با عربستان و ژاپن داشتیم که در یکی بدشانسی و در دیگری هم تغییر قدرت در فوتسال آسیا این فرصت را از بازیکنان ما گرفت. ژاپن تغییر قدرت در فوتسال آسیا را باور نکرده بود همچنان که برخی در داخل نیز به رغم تجربیات اخیر آسیایی خود گویا هنوز آن را باور نکرده‌اند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران با تقدیر از حمایت رسانه‌ها از تیم‌ملی یادآور شد: به نظر من اخلاق و بی‌حاشیه بودن این تیم باعث استقبال رسانه‌ها و علی الخصوص رسانه ملی از آن شد که با حفظ و ارتقاء آن انشاالله بتوانیم با نتایج در خور بار دیگر سهمی ناچیز در شادی‌های مردم عزیز و دوست داشتنی ایران داشته باشیم. این تیم‌ملی شخصیت بالایی دارد که همه به آن اذعان دارند.

وی در در خاتمه به برنامه‌های خود برای جام‌جهانی کلمبیا اشاره کرد و گفت: بر اساس شرایط و امکاناتی که در اختیارمان قرار گیرد هدفگذاری خواهیم کرد و اگر شرایط مهیا شود با قاطعیت می‌گویم که تیم‌ملی ما پتانسیل این را دارد که به حسرت 24ساله خود برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی پایان دهد چون کادرفنی بی‌حاشیه و با تجربه را به همراه بازیکنان و گروهی متبحر را در کنار خود داریم که اگر امکانات مهیا شود حتی می‌تواند فینالیست جام‌جهانی شود.



15:07  1394/12/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن