تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811614921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره لحظه های عاشقی به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جشنواره لحظه های عاشقی به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار می شود معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: جشنواره لحظه های عاشقی به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۰ اسفند ساعت 08:33

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، براتعلی منصوریان در آغاز هفته تربیت اسلامی با اشاره به این که هشتم اسفند ماه از سالهای قبل توسط شهیدان رجایی و باهنر سالروز احیای امور تربیتی پایه ریزی شده است، گفت: این هفته در سنوات اخیر با عنوان هفته تربیت اسلامی نام گرفته است و حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی با همکاری مربیان و مشاوران فعالیت هایی را در سطح کشوری و مدارس استان با هدف تربیت شایسته دانش آموزان انجام می دهد.
وی ادامه داد: محوری ترین برنامه های ما استعداد یابی است که بعد از کشف استعدادها در دانش آموزان، زمینه رشد و بالندگی آنان فراهم میشود.
وی با اشاره به این که در این بخش از تمامی پتانسیل ها باید بهره بگیریم خاطر نشان کرد: مسابقات روشی بسیار مناسب در شناسایی استعدادها است که پس از انتخاب نفرات برتر آنها را به مراکز تخصصی تر برای فراگیری و شکوفایی بیشتر ارجاع می دهیم.
وی یکی دیگر از فعالیت های معاونت پرورشی فرهنگی را در این هفته تقویت انجمن های دانش آموزی عنوان و بیان کرد: تشکل های دانش آموزی راهی دیگر برای شناسایی استعدادهای دانش آموزان است که یکی از اهداف ما برای حمایت و تقویت تشکل های دانش آموزی شکوفا کردن توان و استعداد های فرزندان این مرز و بوم است چرا که در این تشکل ها با نقش دادن به دانش آموزان انها را مسئولیت پذیر تربیت میکنیم، و این همان هدف هفته تربیت اسلامی است.
وی در ادامه تصریح کرد: این فعالیت ها مکمل فعالیت های رسمی ما است که در کنار آنها اردوهای خارج از مدرسه از قبیل اردوهای علوی،راهیان نور، بازدید های علمی و. غیره می باشد؛ که تمامی این فعالیت ها به زعم فعالیت های رسمی مکمل در مدارس انجام میشود.
وی اقدام بعدی را در راستای هفته تربیت اسلامی اجرای برنامه های مربوط به امور تربیتی خواند و خاطر نشان کرد: امور تربیتی مانند تربیت دینی دانش آموزان است .
وی در خصوص دیگر فعالیت های معاونت پرورشی فرهنگی در هفته تربیت اسلامی گفت:در این هفته گردهمایی نمایندگان و منتخبین معاونین و مربیان و مشاوران تربیتی را داریم که ار منتخبین این مقام ها تجلیل به عمل می آید، همچنین با توجه به این که امام جماعت یک رکن اصلی در تربیت دینی دانش آموزان به حساب می آید؛ گردهمایی ائمه جمعه را در دستور کار داریم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد:مراسم تجلیل از پیشکسوتان درامور تربیتی هم به همت وزارت آموزش و پرورش برگزار میشود.
منصوریان افزود: مراسم تجلیل از مربیان پرورشی در انجمن های اولیا و مربیان تحت عنوان سپاس مربی در این هفته به میزبانی دانش آموزان در سطح ادارات 47 گانه برگزار میشود.
وی در مورد تجلیل از دانش آموزان برتر در تربیت اسلامی به تقدیر از دانش آموزان برتر مسابقات قرآنی اشاره کرد و اعلام کرد: از دانش آموزان منتخب در رشته های فرهنگی و هنری در دهه فجر تقدیر شد.
این مقام مسئول یادآور شد: اختتامیه این هفته که مصادف است با اعزام دانش آموزان به راهیان نور جشنواره لحظه های عاشقی که یادواره حرکت دانش آموزان به سمت سرزمین های دفاع مقدس است در هشت رشته برگزار میشود و از برگزیدگان آن تقدیر به عمل می آید.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن