تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803598417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگردان «عاشق» بعد از ده سال با دو فیلم بر می‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کارگردان «عاشق» بعد از ده سال با دو فیلم بر می‌گردد
افشین شرکت دو فیلم «نامحرم‌ها» و «یورپلنگ ایرانی» را سال آینده می‌سازد.


افشین شرکت نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم جدیدش «نامحرم‌ها» گفت: در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و همزمان فردین خلعتبری که ساخت موسیقی متن فیلم را بر عهده دارد، مشغول کار روی چند ترانه است که در جای جای فیلم به مناسبتی می‌آیند.


وی تصریح کرد: بازیگر نقش اول فیلم از نگارش فیلمنامه مد نظر بوده‌اند و خودشان هم در جریان هستند. مابقی بازیگران این فیلم که 6 کاراکتر اصلی دارد بجز یک نفر انتخاب شده‌اند و پس از نوشتن قرارداد اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد.


کارگردان «عاشق» در خصوص زمان فیلمبرداری «نامحرم‌ها» عنوان کرد: ما در این فیلم صحنه‌هایی در فضای باز داریم که باران و رگبار در آن‌ها نقش اساسی دارد. به همین دلیل باید زمانی فیلمبرداری کنیم که وقتی بازیگرها زیر شرشر آب قرار می‌گیرند، بیمار نشوند و با توجه به این موضوع فکر می‌کنم فیلمبرداری را اوایل اردیبهشت شروع کنیم.


شرکت در خصوص موضوع این فیلم بیان کرد: موضوع «نامحرم‌ها» بسیار بدیع و تکان‌دهنده است و تا کنون در سینمای ما به این موضوع پرداخته نشده است و حتی می‌توانم بگویم در جاهای دیگر دنیا هم به این شکل به این موضوع نپرداخته‌اند.


وی در ادامه گفت: فیلمنامه «نامحرم‌ها» با اینکه یک پیرنگ خیلی جدی و اساسی دارد، قصه‌محور نیست بلکه شخصیت‌محور است. به گونه‌ای که هر کدام از کاراکترها وارد ماجرا می‌شود، تماشاگر تصور مواجهه با شخصیت اصلی داستان را پیدا می‌کند. در صورتی که این طور نیست.


وی افزود: «نامحرم ها» یک درام اجتماعی است که در طول فیلم شخصیت واقعی آدم‌ها نمایان می‌شود و می‌بینیم بیشتر شخصیت‌های موجود در اجتماع یک جور نقاب به صورت دارند.


شرکت در خصوص عواملی که با این فیلم همکاری می‌کنند، گفت: «نامحرم‌ها» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخته خواهد شد و حسن ایوبی تدوین کار را انجام می‌دهد، همچنین به احتمال زیاد علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری و مجید میرفخرایی طراح صحنه ما خواهند بود.


کارگردان «همسر دلخواه من» در پاسخ به سوالی در خصوص جشنواره فیلم فجر امسال اظهار داشت: جشنواره دارای دو بخش متفاوت است. یکی محتوای داخل جشنواره که این بخش حاصل زحمات بسیار طاقت‌فرسای فیلمسازهای سینمای ما است و از این نظر جشنواره امسال بهتر بود. بخش دیگر به برگزاری جشنواره برمی‌گردد که متاسفانه طی سی و چهار سال گذشته فقط آزمون و خطا کردیم و هر مدیری که آمده با سلیقه شخصی خود جشنواره را اداره کرده است و هیچ برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مشخصی وجود ندارد.


کارگردان «فانی» در بخش پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: از آبان ماه به طور جدی روی یک فیلمنامه به نام «یوز پلنگ ایرانی» کار می‌کنم که تقریبا آماده شده است. این فیلم یک کمدی موقعیت پر تحرک است که اتفاق‌های عجیب و غریب زیادی در آن می‌افتد و بخشی از فیلم‌ها و ترانه‌های گذشته را در این فیلم خواهیم داشت.


وی افزود: پروانه ساخت «یوزپلنگ ایرانی» را تا پایان سال یا حداکثر بعد از تعطیلات نوروز خواهیم گرفت و ان‌شاء‌الله این فیلم هم در سال آینده ساخته خواهد شد.


گفتنی است؛ افشین شرکت پیش از این چندین فیلم سینمایی از جمله «عاشق»، «همسر دلخواه من»،‌ «آرایش مرگ»، «دیدار در استانبول»، «فانی» و «زلزله دوم» را جلوی دوربین برده است.









۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن