تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر نماینده چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان از حضور حماسی مردم در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تقدیر نماینده چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان از حضور حماسی مردم در انتخابات استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - نماینده چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری از حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفندماه 94 قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در پیام آیت الله علیرضا اسلامیان ،که یک نسخه از آن روز یکشنبه در اختیار این خبرگزاری  قرار گرفته است امده است حماسه باشکوهی که شما در هفتم اسفند ماه آفریدید، آزمون خیره کننده ای بود که چهره ی مصمم ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار داد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما مردم بصیر و شجاع در پای صندوق های رأی بار دیگر دست ردّی به سینه نفاق و فتنه زد.
حماسه حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی،اقتصادی و امنیتی درپی گسستن و متزلزل کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند.
ایرانیِ مؤمن و غیور در انتخابات هفتم اسفند ماه، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار ، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشیده و انقلاب اسلامی و منافع ملی خود را بیمه کرد.
پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است که به حول و قوّه ی الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
اینجانب خود و شما را به شکر و قدر شناسی این نعمت بزرگ الهی فرا می خوانم و از باب «مَن لم یَشکُرِ المخلوق لم یَشکُرِ الخالق» مراتب تشکر و قدر شناسی خود را از همه مردم شریف استان ابراز داشته و با تبریک این موفقیت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف استان چند نکته را تقدیم می نمایم: 1- تشکر صمیمانه خود را خدمت همه اقشار محترم، برادران و خوهران مخصوصاً علمای اعلام، روحانیت معظم (کثَّرَ اللهُ اَمثالَهم)، اساتید، دانشجویان، جوانان، هیئات مذهبی و دیگر اقشار تقدیم می دارم.
2 - برخود لازم میدانم از همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات و عوامل محترم نظارتی، انتظامی، امنیتی و اجرائی و اصحاب رسانه خصوصاً رسانه ملی تشکر نموده و برای حسن عاقبت آنان دعا میکنم.
3 - از همه فعالین مخلص با صفای ستاد مرکزی و ستادهای نه گانه شهرستانی و مردمی شهرها و روستاها و مناطق عشایری و همه هواداران زحمت کش تشکر نموده و دوام توفیقات آنها را از خداوند متعال خواستارم.
در پایان با خشوع این نعمت بزرگ الهی را سپاس گفته و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن (رحمت الله علیه) و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی، آینده ای هر چه بهتر برای کشور و ملت شریف مسألت می نمایم.

گفتنی است که آیت الله علی رضا اسلامیان نماینده دور چهارم مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان است.
با رای مردم آیت الله علی رضا اسلامیان به عنوان منتخب مردم استان در دوره پنجم این مجلس نیز برگزیده شد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 9 اسفند 1394 - 14:54:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن