تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۴ که موفق به کسب حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شدند مشخص شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، از ستاد انتخابات کشور براساس اطلاعیه شماره 66 اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 1394 که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شدند به شرح ذیل است:
1-در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر و ندوشن آقای سید ابوالفضل موسوی بیوکی از مجموع 247259 آرای صحیح ماخوذه با کسب 124448 رای.
2-در حوزه انتخابیه تربیت حیدریه و مهولات و زاوه از مجموع 167391 آرای صحیح ماخوذه آقایان سعید باستانی و ابوالقاسم خسروی سهل آبادی به ترتیب با کسب 39571 و 31317 رای به مرحله دوم راه یافتند.
3-در حوزه انتخابیه ابهر و خرم دره و سلطانیه از مجموع 124448 آرای صحیح ماخوذه آقایان محمد عزیزی و محمدرضا خان محمدی خرمی به ترتیب با کسب 25324 و 25037 رای به مرحله دوم راه یافتند.
4-در حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان آقای محمد باسط درازهی از مجموع 122144 آرای صحیح ماخوذه با کسب 60347 رای موفق به کسب آرای این حوزه شد.
5-در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نیز از مجموع 224100 آرای صحیح ماخوذه آقایان سید افضل موسوی و فریدون احمدی و علی وقفچی و کریم خان ...
[ مشاهده متن کامل خبر آخرین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خبرگزاری دانشجو ]

یکشنبه ، ۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن