تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805627137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طارمی تاریخ ساز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طارمی تاریخ ساز می شود




همه باید دست به دست هم بدهیم که او مایه افتخار ما در فوتبال آسیا و حتی جهان شود. مهدی جوان است، ممکن است اشتباهی کند اما وظیفه ما این است که کمکش کنیم. کمک برای اینکه برود، کسی شود و در دنیا ما را سربلند کند.





افکارخبر: محمد خاکپور به دفاع از مهدی طارمی می پردازد. او که به صداقت، خوش قلبی و توانایی فنی طارمی ایمان دارد در مورد حواشی اخیر که دامن این مهاجم 23 ساله را گرفته به خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« مهدی طارمی از لحاظ فنی و اخلاقی، می تواند نه تنها در ایران که در آسیا هم بهترین شود. او قادر است در فوتبال ما تاریخ ساز شود. به سطح اول فوتبال اروپا برسد و پله های ترقی را یکی یکی طی کند. الان اما مهدی چوب خوش قلبی، سادگی و صداقتش را می خورد. این خصوصیات فوق العاده است و نمی توان در خیلی از بازیکنان دید اما برای کمک به دیگران، او باید روی کار حرفه ای اش تمرکز کند. اعتقادم این است که اگر می خواهم دست دیگران را بگیرم ابتدا باید خودم قوی شوم. طارمی هم همینطور. او اگر می خواهد آینده خود، خانواده و اطرافیانش را بسازد بهتر است روی کار حرفه ای بیشتر تمرکز کند و قویتر شود.»
 
خاکپور در ادامه می گوید:« صداقت او بی نظیر است. من سالها تجربه حضور در تیمهای مختلف را داشته ام و می توانم اتفاق ها را تجزیه و تحلیل کنم. خیلی ها چون ساده و خوش قلب هستند زودتر تحت تاثیر قرار می گیرند و بقیه پشت آنها پنهان می شوند. من طارمی را هرگز از نزدیک ندیده ام و حتی یک کلمه هم با او صحبت نکرده ام اما احساسم این را می گوید که یک عده پشت صداقت او پنهان شدند تا حرف هایشان را از زبان طارمی بزنند. حمایت از دیگران مهم است، به شرطی که در جا و زمان درست و البته با ادبیات بهتر انجام شود. روز اولی که آن نقل قول ها را خواندم مطمئن بودم که مهدی پسری نیست که این صحبتها را انجام بدهد. اگر هم چیزی گفته قطعا منظوری نداشته. »
 
خاکپور که سالها کنار دایی، کریمی ، مهدوی کیا و خداداد عزیزی بازی کرده معتقد است طارمی هم می تواند یکی مثل این بزرگان شود:« طارمی از لحاظ فیزیک، تکنیک و سرعت فوق العاده است و قطعا می تواند یکی مثل علی دایی ، مهدوی کیا، علی کریمی، وحید هاشمیان و خداداد عزیزی شود. فقط باید مواظب استراحت و رفت و آمدهایش باشد. مثلا اگر همه بازیکنان ساعت 4 در تمرین حاضر می شوند او باید 30/3 به تمرین برود. یا اگر جلسه ساعت 3 است او باید 10 دقیقه زودتر در محل جلسه حاضر شود. طارمی با این کارها روی فوتبالش تمرکز می کند و هر بار که به زمین برود می تواند تغییر ایجاد کند. آنوقت قویتر شده و می تواند حرفهایش را بزند.»
 
خاکپور در پایان از رسانه ها و اهالی فوتبال درخواستی دارد:« نه با طارمی برخوردی داشته ام و نه لحظه ای او را دیده ام اما قلبا دوستش دارم و آرزو می کنم که در فوتبالش موفق باشد. چون می دانم خوش قلب و صادق است و البته از نظر فنی توانایی بازی در سطوح بالاتر را دارد. از آنهایی که در فوتبال ، به هر نوعی مشغول فعالیت هستند و زحمت می کشند خواسته ای دارم. وقتی ما استعدادهایی مثل طارمی داریم، همه و همه باید دست به دست هم بدهیم که او مایه افتخار ما در فوتبال آسیا و حتی جهان شود. مهدی جوان است، ممکن است اشتباهی کند اما وظیفه ما این است که کمکش کنیم. کمک برای اینکه برود، کسی شود و در دنیا ما را سربلند کند. پس انرژی مان را پشت مهدی و در حمایت از او بگذاریم نه مقابلش.»    






تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن