تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820882424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریال های تلویزیون؛ مبلغان توانمند عفاف و حجاب


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: شاید هیچ سازمان و رسانه ای به اندازه تلویزیون به مساله حجاب و عفاف توجه ندارد و در این زمینه فعال نبوده است، اما فضای جامعه حکایت از آن دارد که تلویزیون به عنوان بزرگ ترین رسانه جمعی از همه ظرفیت هایش در این زمینه بهره نبرده است. با توجه به قدرت رسانه ای تلویزیون و جذابیت آثار نمایشی، می توان با اطمینان گفت: سریال های تلویزیونی یکی از بهترین ظرفیت ها برای ترویج حجاب و عفاف است و هرچند همواره این مساله در تولید آثار نمایشی مدنظر بوده، اما همیشه راهکارهای موثرتر و بهتری وجود دارد که می توان به آنها توجه داشت.
حجاب و عفاف در کنار هم
سعید مستغاثی، روزنامه نگار و منتقد، مهم ترین مساله مرتبط با ترویج حجاب در آثار تلویزیونی را به نوع نگاه برنامه سازان و تصمیم گیران تلویزیون مرتبط می داند و معتقد است؛ بهبود شرایط موجود و تاثیرگذاری سریال ها و برنامه های تلویزیونی در زمینه حجاب، مستلزم نگاه عمیق و جدی به این مقوله است.
این منتقد با اشاره به ضروت توجه جدی و عمیق به مساله حجاب، تصریح می کند: متاسفانه برداشت های سطحی و ظاهری از حجاب، سبب می شود شخصیت های محجبه در آثار تلویزیونی تاثیر چندانی بر مخاطب نداشته باشند چراکه لازم است از شخصیت های محجبه، شاهد رفتار و سکنات محجوب هم باشیم. متاسفانه در برخی آثار تلویزیونی رعایت قواعد ابتدایی و چارچوب های ظاهری حجاب در اولویت قرار دارد و کمتر به شیوه ها و راهکارهای درست معرفی یک بانوی محجوب توجه می شود.
مستغـــاثــــی در این بــاره شخصیت پردازی های درست و دقیق را کافی نمی داند و تاکید می کند: نگاه به حجاب ابتدا باید برای سازندگان آثار تلویزیونی عمق و معنا پیدا کند تا به درستی در این آثار بروز و نمود داشته باشد.
نیاز به استراتژی ...
[ مشاهده متن کامل خبر سریال های تلویزیون؛ مبلغان توانمند عفاف و حجاب در روزنامه جام جم ]

یکشنبه ، ۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن