تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820287652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایین آمدن قیمت نفت بلای جان بازیافت


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد آنلاین: بخش بزرگی از پسماندهای پلاستیکی بار دیگر به ظروف و بسته بندی های جدید تبدیل می شود. تا زمانی که قیمت نفت بالا بود این صنعت مقرون به صرفه بود. اما اینک که بهای نفت پایین رفته وضع فرق می کند.
کاهش بهای نفت شرکت های بازیافت در آلمان را زیر فشار گذاشته است. آنها اینک به سختی می توانند حاصل بازیافت خود از پسماندهای پلاستیکی مانده از ظروف و کیسه های پلاستیکی را به قیمتی مقرون به صرفه به شرکت های تولید کننده مواد مصنوعی بفروشند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، پتر کورت، رئیس صنعت بازیافت آلمان از کسادی بازار برای شرکت های بازیافت سخن گفته و افزوده که هر چه می گذرد مشتری های محصولات این شرکت ها نیز کم تر می شوند.
به گفته او، زمانی که قیمت هر بشکه نفت حدود ۳۰ دلار است تولید مواد مصنوعی جدید از نفت به مراتب ارزان تر تمام می شود. در حالی که اگر بخواهیم مواد مصنوعی تازه را از مواد حاصل از بازیافت پلاستیک تولید کنیم و نه با استفاده از نفت تنها زمانی این کار مقرون به صرفه خواهد بود که قیمت هر بشکه نفت حدود ۴۵ دلار باشد.
اتحادیه صنعت بازیافت آلمان می گوید، با این حال این صنعت همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. ۳۶درصد از بسته بندی های پلاستیکی با تغییراتی اندک دوباره قابل استفاده خواهند بود. باقیمانده پسماند پلاستیکی نیز سوازنده شده و به مصرف تولید برق و گرما می رسند.
[ مشاهده متن کامل خبر پایین آمدن قیمت نفت بلای جان بازیافت در منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران ]

یکشنبه ، ۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد آنلاین]
[مشاهده در: www.eghtesadonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن