تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توخل: وضعیت اوبامیانگ نامشخص است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: به گزارش "ورزش سه"، بیماری پیر امریک اوبامیانگ، فوق ستاره دورتموند در فصل جاری، همچنان مهم ترین نگرانی دورتموند و هوادارانش در این مقطع از فصل محسوب می شود. شاگردان توخل رقابت هایی حساس در جام حذفی و لیگ اروپا پیش رو دارند. سرمربی دورتموند در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوفنهایم، پیرامون این مسئله به صحبت پرداخت.
توخل گفت:" اوبامیانگ دچار عفونت شده است. او در حال حاضر احساس بهتری دارد و وضعیتش بهتر شده اما همچنان با تیم تمرین نمی کند چرا که ممکن است بیماری اش مسری باشد. ما پیرامون وضعیت هوملس نیز مطمئن نیستیم و چند بازیکن دیگر نیز داریم که وضعیتشان نامشخص است. گوندوگان در دیدار مقابل پورتو در 100 درصد آمادگی خود قرار نداشت و ما می خواهیم برای بازی روز یکشنبه تمام بازیکنانمان را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشیم.
هوفنهایم تیم خوبی است که با روش ها و تاکتیک های متفاوتی بازی می کند. آن ها تیم انعطاف پذیری هستند و من انتظار دارم که خودشان را از لحاظ تاکتیکی شبیه بازیکنان ما روانه میدان کنند."
[ مشاهده متن کامل خبر توخل: وضعیت اوبامیانگ نامشخص است در ورزش سه ]

شنبه ، ۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن