تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805118878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرادی: دوست داریم با وجود ۵ سهمیه‌ای که گرفته‌ایم، ۶ مدال بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مرادی: دوست داریم با وجود ۵ سهمیه‌ای که گرفته‌ایم، ۶ مدال بگیریم ورزش > مدیریت ورزش - تسنیم نوشت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: روسای هیئت‌هایی که در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری غایب بودند باید در خصوص غیبت‌شان پاسخگو باشند.


علی مرادی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع فدراسیون 3 سالی است که برگزار نشده و با توجه به تعهداتی که داریم و شفاف‌سازی‌هایی که باید انجام داد درصدد آمدیم تا این مجمع را زودتر برگزار کنیم. بسیاری از موارد در این مجمع مطرح شد و بعد از 3 سال به نقطه‌نظرات خوبی رسیدیم. حضور معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک در مجمع امروز بسیار خوب بود.
وی در خصوص غیبت برخی از روسای هیئت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: برای خودم هم برای خود من هم همین سؤال وجود دارد و حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد،‌ اگر استانی حاضر نباشد حتی یک بار در طول سال هم برای بررسی وضعیت رشته‌ای در مجمع حضور پیدا کند، قابل قبول نیست. انتظار داریم رؤسای استانی که مسئولیت رشته‌های خود را برعهده دارند، در این زمینه پاسخگو باشند و حتماً از آنها توضیح خواهیم خواست.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: با توجه به جایگاهی که وزنه‌برداری در ورزش کشور دارد، تصمیم به احیای این رشته در مسابقات داخلی و همچنین بین‌المللی گرفتیم، اما پیش از هر چیز شفاف‌سازی و به ویژه شفاف‌سازی مالی را در دستور کار قرار دادیم و پس از این نیز تمام درآمدها و هزینه‌های فدراسیون از طریق سایت فدراسیون به مردم اعلام خواهد شد.
مرادی درخصوص برگزاری لیگ باشگاه‌های آسیا نیز اظهار داشت: یکی از زمینه‌های رشد وزنه‌برداری برگزاری مسابقات لیگ چه به صورت داخلی و چه خارجی است، حمایت از برگزاری جام باشگاه‌های آسیا را قطعا در جلسه آتی کنفدراسیون آسیا پییگری خواهیم کرد و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام می‌کنیم.
وی در مورد وضعیت وزنه‌برداری در مدت 5 ماه مانده تا المپیک ریو تصریح کرد: وزنه‌برداری شرایط خوبی دارد، اما تا عالی بودن فاصله زیادی دارد، خوشبختانه شرایط فراهم است و فدراسیون هم تلاش می‌کند تا امکانات لازم را برای نتیجه‌گیری وزنه‌برداری در المپیک فراهم کند. بعد از مسابقات جهانی، با حمایت‌هایی که صورت گرفت، شرایط بهتر شده است، اما همان‌طور که گفتم، با شرایط ایده‌آل فاصله داریم.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص وضعیت مصدومیت بهداد سلیمی نیز گفت: سلیمی همکاری خوبی با تیم پزشکی دارد و تیم بازتوانی هم همکاری خوبی با فدراسیون دارد. وی کم‌کم تمریناتش را آغاز خواهد کرد و امیدواریم با توجه به شرایطی که دارد، سلیمی بتواند در مسابقات گزینشی المپیک جام فجر که خردادماه سال آینده به میزبانی ایران برگزار می‌شود، شرکت کند. او تلاش خوبی انجام می‌دهد و در کنار سلیمی هم نفراتی مانند رستمی و مرادی که خوشبختانه با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به وزنه‌برداری بازگشته است، شرایط خوبی دارند. مولایی و دیگر وزنه‌برداران هم تلاش می‌کنند از 5 سهمیه‌ای که کسب شده است، به بهترین نحو استفاده کنند.
مرادی افزود: از کادر فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری قدردانی می‌کنم که علاوه بر نگاه ویژه‌ای که برای موفقیت در المپیک پیش رو دارند، نگاه ویژه‌تری برای پشتوانه‌سازی و موفقیت در المپیک 2020 دارند. آنچه اهمیت دارد حضور موفق و شایسته در المپیک ریو است، ضمن اینکه وزنه‌برداری رشته زودبازده‌ای نیست و در حال حاضر پشتوانه‌سازی خوبی در رده‌های نوجوانان و جوانان انجام شده است که می‌تواند در آینده به بار بنشیند.
وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه‌گیری وزنه‌برداری در المپیک و کسب مدال، اظهار داشت: اگر به ما باشد، دوست داریم با وجود 5 سهمیه‌ای که گرفته‌ایم، 6 مدال کسب کنیم، اما همانطور که همه می‌دانند شرایط المپیک متفاوت است و نمی‌توان اظهارنظری کرد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد شرایط سعید علی‌حسینی تصریح کرد: با حمایتی که کمیته پزشکی و حقوقی فدراسیون داشته است، امیدوار شده‌ایم که بعد از المپیک، علی‌حسینی به وزنه‌‌برداری بازگردد، ضمن اینکه با توجه به اینکه آیان رئیس فدراسیون جهانی دعوت ایران را برای حضور در جام فجر پذیرفته است، می‌توانیم در این زمینه نیز با او رایزنی کنیم و صحبت‌هایی انجام دهیم، اما پاسخ‌هایی که اخیراً به فدراسیون وزنه‌برداری آمده است ما را امیدوار کرده است.
مرادی در مورد عملکرد مشاور بلغاری گفت: وی در حال حاضر هر 3 رده سنی را زیرنظر دارد و هنوز ارزیابی‌هایش به پایان نرسیده است، قرار است او مجدداً به اردوی کیش اعزام شود و برنامه‌های بزرگسالان را ارزیابی کند که پس از آن می‌توان در این ‌باره اظهارنظر کرد.
وی با اشاره به جدیت این فدراسیون برای مبارزه با دوپینگ افزود: علاوه بر اردوی تیم ملی بزرگسالان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نیز این نظارت انجام خواهد شد، حتی از سال آینده مسابقات لیگ را هم زیرنظر خواهیم گرفت و رقابت‌های قهرمانی کشور نیز مورد نظر خواهد بود تا از هر نظر شاهد ورزشی پاک باشیم.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص زمان اعلام ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت 95 برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای این موضوع هنوز زمان داریم و 19 اسفندماه ارزیابی نهایی را برای نفرات اعزامی خواهیم داشت که پس از مشخص شدن و اعلام آن به شورای عالی فنی، ترکیب اعلام خواهد شد.
مرادی در خصوص وضعیت محمدپور نیز ادامه داد: کمیته پزشکی و کمیسیون فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیر این موضوع هستند، اما با مشورتی که با متخصصان داخلی و خارجی داشته‌ایم، تا چند وقت دیگر نظر نهایی درباره انجام عمل جراحی آرنج مصدوم محمدپور در داخل یا خارج کشور اعلام خواهد شد.
43 43

کلید واژه ها: فدراسیون وزنه برداری -




شنبه 8 اسفند 1394 - 14:49:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن