تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821221665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایه برانکو روی نیمکت پرویز


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سایه برانکو روی نیمکت پرویز




این روزها سایه‌ای که روی نیمکت استقلال سنگینی می‌کند از جنس قرمز است! مظلومی شاید در خیلی از دقایق لیگ لذت صدرنشینی را به خاطر همین سایه احساس نکرده!





ایران ورزشی: این روزها سایه‌ای که روی نیمکت استقلال سنگینی می‌کند از جنس قرمز است! مظلومی شاید در خیلی از دقایق لیگ لذت صدرنشینی را به خاطر همین سایه احساس نکرده!

روزگار خط دادن به سکوها و سایه رقبایی که در پشت خط مانده بودند تا با کوچکترین اشتباه نیمکت استقلال، خودشان بر مسند قدرت بنشینند، تمام شده! این بار مظلومی از سکوها گله مند نیست. دغدغه‌های این مربی از نیمکت تیم رقیب شروع شده است. شاید پرویز خیلی بدشانس بود که برانکو با پرسپولیس از ته جدول به مکان سوم رسید و بازی تیمش این روزها  مخاطب فوتبال‌زده را به استادیوم می‌کشاند! مظلومی در فصل جاری در کفه ترازویی قرار گرفت که یک طرف آن مربی پرسپولیسی بود که این روزها به یکی از چهره‌های محبوب مبدل شده. همین نکته هم باعث شد تا مظلومی را در کنفرانس مطبوعاتی‌اش به شدت از بابت همین قیاس‌ها عصبی کند.

مظلومی در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «اینقدر استقلال را با پرسپولیس قیاس نکنید.» اما فرار از این قیاس برای مربی که خیلی وقت است با وجود صدرنشین بودن تیمش با پرسپولیس قیاس می‌شود، امری محال است. پرسپولیس بهتر از استقلال بازی می‌کند و مخاطب این فوتبال را بعد از سال‌ها راضی نگه داشته است، همین مساله هم باعث شده تا رسانه زودتر از مسوولان پرسپولیس برای تمدید قرارداد برانکو عجله داشته باشد. مرد کروات حالا نه به خاطر بردن تیم ملی ایران به جام جهانی، بلکه برای تحول در تیم محبوب پایتخت چهره ویژه لیگ است و بحث تمدید قراردادش به یکی از مهم‌ترین بحث‌های روز تبدیل شده است.

در کنار خبرهایی که از تمدید قرارداد مربی پرسپولیس به گوش می‌رسد هیچ خبری از تمدید قرارداد با مظلومی که همچنان تیمش را صدرنشین لیگ نگه داشته، نیست! چرا رسانه‌ها به دنبال بحث تمدید قرارداد مظلومی نیستند؟ اینطور که گفته می‌شود افشارزاده از همان ابتدا با مظلومی قرارداد دوساله بسته است و استقلال از بابت ماندن مربی که تاکنون تیمش را در صدر حفظ کرده، نگرانی ندارد. سرمربی استقلال یک فصل دیگر با این تیم می‌ماند و شاید هم یکی از دلایلی که رحمتی با خیال راحت قرارداد سه ساله‌اش را با استقلال امضا کرد همین مساله باشد.

پرویز یک فصل دیگر در استقلال حضور دارد و تا به این لحظه این مربی هم شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد و هم قهرمانی در لیگ برتر. برای پرویز که تاکنون قهرمانی در جام حذفی را با استقلال تجربه نکرده اما مهم‌ترین مساله قهرمانی در لیگ برتر است. البته هیچ کس حواسش به این مربی نیست و بحث قراردادش هم اهمیتی ندارد!






تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن