تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تله فیلم «شهر من آبادی» با زبان طنز به مشکلات فرهنگی روستاهای فارس می پردازد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: تله فیلم «شهر من آبادی» ساخته کارگردان فسایی با زبان طنز به بیان مشکلات فرهنگی روستاهای استان فارس پرداخته و از این هفته در سراسر استان اکران می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، زمانی که صحبت از مشکلات روستائیان و مناطق محروم می شود نخستین چیزی که به ذهن می رسد مشکلات عمرانی آنها مانند آب، برق، گاز ، راه و غیره است غافل از اینکه مشکل بزرگتری نیز وجود دارد که آن فرهنگ است.
حمیدرضا ناصری، کارگردان خوش ذوق فسایی در فیلم «شهر من آبادی» با زبان طنز به این مشکل بزرگ پرداخته است. وی بر این باور است که اگر زیرساخت های فرهنگی در روستاها ایجاد شود نه تنها مسئله مهاجرت رخ نمی دهد بلکه روستائیان فرهنگ خود را غنا می بخشند.
شهر من آبادی به داستان سه نوجوان روستایی می پردازد که به شهر رفتند و در آنجا در برخورد با برخی از مظاهر شهری مانند سینما و شهربازی دچار مشکلاتی می شوند که ناشی از تفاوت فرهنگ روستایی و شهری است.
در نهایت یکی از متمولان روستا که مدتهاست در شهر زندگی می کند وقتی از ماجرای این نوجوانان آگاه می شود تصمیم می گیرد با کمک اهالی روستا مجتمع فرهنگی در روستا بسازد.
ناصری این مشکلات و برخورد این سه نوجوان با مظاهر فرهنگی شهر را با زبان طنز به تصویر کشیده چراکه معتقد است تلخی ای که مشکلات برای نوجوان به وجود آورده ...
[ مشاهده متن کامل خبر تله فیلم «شهر من آبادی» با زبان طنز به مشکلات فرهنگی روستاهای فارس می پردازد در خبرگزاری تسنیم ]

شنبه ، ۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن