تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805299375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد أخذ آرای ‌مناطق صعب‌العبور قزوین / بازتاب منویات رهبری با شورآفرینی قزوینی‌ها در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
أخذ آرای ‌مناطق صعب‌العبور قزوین / بازتاب منویات رهبری با شورآفرینی قزوینی‌ها در انتخابات
انتخابات تجلی اراده ملت است و در این میان نیز مردمان استان شهیدپرور قزوین با اتحاد و همدلی و برای ثبت یک حماسه‌ای دیگر از جان مایه گذاشته و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن همواره تلاش می‌کنند.

خبرگزاری فارس: أخذ آرای ‌مناطق صعب‌العبور قزوین / بازتاب منویات رهبری با شورآفرینی قزوینی‌ها در انتخابات



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امروز استان قزوین با حضور شخصیت‌های برجسته، انقلابی و متدین این استان رفتار و منش مقام رهبری را در بین همه گروه‌ها و شخصیت‌ها بازتاب داد. با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری مردم استان قزوین طبق منویات رهبری که زبانزد عام و خاص است در این دوره از انتخابات توانستند با پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ رقم بزنند. انتخابات تجلی اراده ملت است و در این میان نیز مردمان استان شهیدپرور قزوین با اتحاد و همدلی و برای ثبت یک حماسه‌ای دیگر از جان مایه گذاشته و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن همواره تلاش می‌کنند. *وجود 200 شعبه سیار أخذ رأ‌ی در روستاها و مناطق صعب‌العبور قزوین فرماندار قزوین با حضور در پای صندوق‌های رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان قزوین دارای یک هزار و یک شعبه أخذ رأی مجلس خبرگان رهبری و 600 شعبه أخذ رأی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک به منظور دریافت آرای مردم فعال است. سید علی موسوی ادامه داد: همزمان با آغاز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، فعالیت‌های صورت گرفته مسئولان و عوامل اجرایی شعب أخذ رأ‌ی در استان قزوین نشان داده است که مشارکت و حضور مردم انقلابی و ولایتمدار این استان قابل چشمگیر و مطلوب بوده است. وی مطرح کرد: 200 شعبه سیار أخذ رأ‌ی در روستاها و مناطق صعب‌العبور استان قزوین در نظر گرفته شده تا آمادگی لازم برای أخذ رأی مردم این استان داشته باشد. فرماندار قزوین خواستار شد تا مردم همیشه در صحنه استان قزوین با حضور خود در پای صندوق‌های رأی همراه و همگام با مردم انقلابی و متدین، حماسه‌ای عظیم و ملی برپا کنند.

*جمع‌آوری آرا در 171 شعبه در تاکستان صورت می‌گیرد فرماندار تاکستان امروز با حضور خود در پای صندوق‌های رأی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار جمع‌آوری آرا در 171 شعبه در مرکز اصلی و 3 حوزه فرعی شهرستان تاکستان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: برای جمع‌آوری آرا مردم این شهرستان نمایندگان شورای نگهبان، فرمانداری، بازرسی در محل‌های أخذ رأی حضور دارند.
 
ایرج حیدری افزود: مردم شهرستان تاکستان با حضور پرشور خود در ساعات اولیه اقدام به رأی دادن کنند تا در این راستا با صف‌های طولانی مواجه نشوند و روند انتخابات با تسریع صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه شهرستان تاکستان بیش از 180 هزار نفر جمعیت دارد، ادامه داد: از 10 نفر داوطلب تأیید شده برای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، یک نفر به بهارستان راه می‌یابد.

* 50 شعبه در آوج میزبان أخذ رأی مردم هستند فرماندار آوج ظهر امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری انتخابات امروز مطابق با سایر نقاط استان قزوین و کشور از طریق برنامه‌هایی که از قبل از سوی وزارت کشور، استانداری قزوین و ستاد انتخابات این استان و شهرستان آوج صورت گرفته با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است. علی سلیمانی ادامه داد: امروز از ساعت 8 صبح، 50 شعبه که هر کدام 2 صندوق را در اختیار دارند فعالیت خود را برای أخذ رأی شروع کردند؛ در مجموع نیز یکصد صندوق کار خود را شروع کرده و نظارت انتخابات را بر عهده دارند. وی عنوان کرد: با توجه منطقه آوج که کوهستانی است و در نقاط صعب‌العبور این شهرستان از زمان آغاز رأی‌گیری بازرسانی مستقر شده و اعضای شعبه، ناظران و بازرسان همه با توجه با آموزش‌هایی که قبلاً دیده بودند، فعالیت خود را شروع کردند. فرماندار آوج مطرح کرد: استقبال مردم شهرستان آوج در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرشور بوده و در این میان نیز مشکل خاصی وجود ندارد. سلیمانی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات تمام فعالیت کاندیداها را از زمان شروع تبلیغات تا به امروز که روز رأی‌گیری است، رصد کرده و تخلفی که منجر به اختلال در نظم برگزاری انتخابات شود، تا کنون وجود نداشته است. این مسئول تصریح کرد: اگر تخلفی از سوی برخی افراد صورت گیرد به ستاد انتخابات استان قزوین معرفی می‌شوند و این ستاد دارای تیمی است که تخلفات انتخاباتی را رصد کرده و در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی می‌کند. فرماندار آوج اضافه کرد: مردم شهرستان آوج با حضور پررنگ خود نشاط را در انتخاباتی که هم رقابتی، سالم و قانونمند است را به نمایش گذاشته و برخلاف توصیه‌ها و تبلیغات دشمنان این نظام که درصدد دلسردی مردم بودند، نمایش قدرت خود را همچون 22 بهمن به منصه ظهور گذاشتند.

*فعالیت 2 هزار و 100 نفر از مجریان، ناظران و عوامل برگزاری انتخابات در بویین‌زهرا فرماندار بویین‌زهرا با حضور در پای صندوق‌های رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حضور مردان، زنان و جوانان بویین‌زهرا در پای صندوق‌های رأی فضای رقابتی سالم و خوبی حاکم است و در کل شهرستان 104 حوزه أخذ رأی برای رأی‌گیری فعالیت می‌کند. ارسلان قاسمی افزود: 2 هزار و 100 نفر از مجریان، ناظران و عوامل برگزاری انتخابات مشغول أخذ رأی در شهرستان بویین‌زهرا هستند که امر خطیر و سرنوشت‌ساز انتخاب مردم این شهرستان را رصد می‌کنند. وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی بیان کرد: تخلفاتی در فضای مجازی مشاهده شده است که اقدامات پیشگیرانه در این راستا صورت گرفته و رصد می‌شود؛ چند مورد از این تخلفات صورت گرفته در دست بررسی بوده و به مقامات قضایی ارجاع داده شده است. فرماندار بویین‌زهرا حضور پرشور مردم این شهرستان را مطلوب و قابل چشمگیر دانست و اضافه کرد: مهلت قانونی رأی‌گیری از زمان شروع انتخابات تا پایان آن 10 ساعت است که در صورت تمدید شدن مهلت آن از سوی وزارت کشور مراتب اعلام می‌شود. قاسمی به مردم شهرستان بویین‌زهرا توصیه کرد: عزت کشور و فرامین مقام معظم رهبری را در نظر بگیرند و در این راستا هم حق خودشان را ادا کرده و برای سربلندی کشور در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند. این مسئول با بیان اینکه 13 نفر از کاندیداها برای شهرستان بویین‌زهرا است، خاطرنشان کرد: هرچه قدر حضور رأی دهندگان در کشور بیشتر شود افراد با تفکرات درست به رشد و شکوفایی کشور کمک می‌کنند. ********** گفتنی است، مردم استان قزوین به دست نشانده‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل نشان دادند که هنوز در صحنه حضور دارند و کسی نمی‌تواند آرا و عقاید آنان را زیر سؤال برده و یا برای آنان تصمیم‌گیری کند.

94/12/07 - 16:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن