تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر انرژی روسیه به ایران می آید


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر: وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که برای فراهم آوردن مقدمات کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه ماه مارس (ماه آینده میلادی) به تهران سفر می کند.
به گزارش ایران خبر ، آلکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: به عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی روسیه و ایران برای توسعه همکاریهای اقتصادی و بازرگانی در ماه مارس به ایران سفر می کنم.
وی با بیان این که نشست کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و روسیه کمی دیرتر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در سفر ماه مارس به تهران در خصوص اجرای طرح های مشترک میان ایران و روسیه مذاکره خواهیم کرد.
وزیر انرژی روسیه به امکان دیدار و گفت وگوی خود با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: طیف گسترده ای از موضوعات همکاری میان ایران و روسیه در عرصه هایی همچون انرژی، نفت و گاز و حوزه های اقتصادی دیگر وجود دارد که درباره آنها گفت وگو می کنیم.
نوواک در ادامه سخنان خود در مورد تثبیت و عدم افزایش تولید نفت گفت: این موضوع در اواسط ماه مارس آینده در دیدار وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک و کشورهای تولید کننده نفت خارج از این سازمان بررسی خواهد شد.
وی افزود: در این دیدار ممکن است بیانیه مشترک صادر یا اسناد مشترکی امضا شود.
وزیر انرژی روسیه خاطرنشان ...
[ مشاهده متن کامل خبر وزیر انرژی روسیه به ایران می آید در پایگاه خبری ایران خبر ]
وزیر انرژی روسیه به ایران می آید






جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن