تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820954665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره های ضمن خدمت در منطقه سیلوانا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دوره های ضمن خدمت در منطقه سیلوانا برگزار شد در راستای تحقق سیاست های سندتحول بنیادین و برنامه درس ملّی دوره های ضمن خدمت در منطقه سیلوانا برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ اسفند ساعت 17:22

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، به منظور اجرای بهینه طرح هادرمقطع ابتدایی،دوره های ضمن خدمت طرح کرامت ( مهارت های زندگی)، روانخوانی وتجوید قرآن کریم و اصلاح الگوی مصرف منطقه سیلوانا درهنرستان توحید شهرستان ارومیه برگزار شد. هدف ازاجرای این دوره ها تحقق سیاست های سندتحول بنیادین وبرنامه درس ملّی است. دراین دوره ها همکاران ضمن اجرای فعالیت های کارگاهی، با نحوه اجرای بهینه ی این طرح ها آشنا شده و در منطقه یک نوع وحدت رویه بین مدارس ایجاد می شود. گفتنی است این دوره ها با شرکت بیش از 200 نفر از 30 بهمن ماه تا 5 اسفندماه برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن