تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821005637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت نهادهای مردمی در حمایت از حقوق کودکان به کار گرفته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی اداره بهزیستی استان قزوین گفت: از ظرفیت نهادهای مردمی در حفظ و حمایت از حقوق کودکان در خانواده در استان قزوین استفاده می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین ، بهاره رحمانی ظهر امروز در نشست کارگروه حفظ حقوق کودکان در خانواده اظهار داشت: با توجه به اینکه خانواده به عنوان جزو اصلی جامعه است باید حمایت و مساعدت لازم برای رشد و رفاه کودکان خود داشته باشند تا کودکان بتوانند وظایف خود را در جامعه انجام دهند.
وی عنوان کرد: کارگروه حمایت از حقوق کودکان توسط بهزیستی استان قزوین با هدف حفظ حقوق و منافع کودکان و در راستای نیازهای بومی تشکیل شده است این در حالی است که بهزیستی قزوین برای توفیق در رسیدن به اهداف خود نیازمند همکاری نهادهای مردمی است.
رحمانی تصریح کرد: در این راستا شورای متناظر، هماهنگی و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکان نیز در استان قزوین تشکیل شده و مدیریت و نظارت آن با بهزیستی استان قزوین است.
وی افزود: نظرات و پیشنهادات لازم در راستای اجرای برنامه های ارتقا حقوق کودک و حمایت از آنان توسط اداره بهزیستی استان قزوین داده شده است.
رحمانی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک بوده که از نمایندگان دستگاه های اجرایی تشکیل شده است که اقدامات لازم در زمینه حقوق کودک انجام می دهند.
...
[ مشاهده متن کامل خبر ظرفیت نهادهای مردمی در حمایت از حقوق کودکان به کار گرفته می شود در خبرگزاری تسنیم ]

پنجشنبه ، ۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن