تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803615073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) آبیک: دست‌اندرکاران انتخابات آبیک وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) آبیک:
دست‌اندرکاران انتخابات آبیک وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: از دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات این شهرستان درخواست می‌شود وظایف خود را در روز انتخابات به نحو احسن انجام دهند.

خبرگزاری فارس: دست‌اندرکاران انتخابات آبیک وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمزه برین پیش از ظهر امروز در گردهمایی عوامل اجرایی نظارت، بازرسی و نمایندگان فرماندار شهرستان آبیک که در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: دموکراسی و مردم سالاری دینی ملت ایران به ادعای دشمنان برای آنان به اثبات رسیده و حدوداً سالی یک بار انتخابات با حضور حداکثری مردم در ایران اسلامی برگزار شده است. وی افزود: از آغازین روزهای دفاع مقدس همه مردم احساس تکلیف کرده و در هشت سال جنگ تحمیلی نقش بسزایی ایفا کردند که طی 37 سال اخیر نیز مردم با حضور در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نقش خود را به نحو احسن ایفا کرده و می‌کنند. فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد انتخابات این شهرستان درخواست می‌شود با توجه به وظیفه‌ای که به آنان ابلاغ شده، در راستای برگزاری انتخابات نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند. برین با تأکید بر حفاظت از صندوق‌های شعبات أخذ رأی به عنوان حریم انقلاب و آرای مردم به عنوان حق‌الناس از سوی عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آبیک بیان کرد: صندوق‌های شعبات أخذ رأی از لحظه تحویل تا أخذ آرا و تا پایان انتخابات و تحویل آن به بخشداری‌ها و فرمانداری، باید به عنوان امانت حفظ و حراست شود. وی نقش عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آبیک در تحقق حماسه ملی اثرگذار و نقش‌آفرین دانست و افزود:  برگزاری انتخابات سالم و مطلوب عزت، اقتدار و سربلندی نظام و ملت را به همراه دارد بنابراین می‌طلبد عوامل اجرایی انتخابات آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند. فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ادامه داد: انقلاب اسلامی با خواسته حداکثری یعنی صدور به دنیا و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) به وقوع پیوسته و تا رسیدن به صاحب اصلی‌اش استمرار می‌یابد. برین اذعان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری انتخاب درست و حضور همه مردم در پای صندوق‌های رأی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی بوده که امید است انتخابات هفتم اسفند با مشارکت حداکثری مردم برگزار شده و حماسه‌ای پرشور در تاریخ انقلاب خلق و به ثبت برسد. این مسئول افزود: از دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان آبیک درخواست می‌شود وظایف خود را در روز انتخابات به نحو احسن انجام دهند. عین‌الله زارع‌نژاد عضو هیئت نظارت شورای نگهبان شهرستان آبیک در این گردهمایی گفت: با توجه به تلاش و زحمات حدود سه ماه ستاد انتخابات این شهرستان در روز هفتم اسفندماه شاهد حضور حداکثری مردم شهرستان آبیک در پای صندوق‌های رأی هستیم. وی افزود: با توجه به آیه 24 سوره صافات هیچ یک از افراد جامعه نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند و عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آبیک به عنوان امانتداران و معتمدان مردم طی 24 ساعت باید به دور از هر گونه طرفداری و برای کسب رضایت الهی در روز انتخابات وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. عضو هیئت نظارت شورای نگهبان شهرستان آبیک ادامه داد: مسئولیت اجتماعی عوامل اجرایی انتخابات در جای خود اهمیت دارد ولی اخلاق و مسئولیت فردی افراد حکم می‌کند بی‌طرف بوده و با مطالعه و اشراف بر قانون و نیز با تفاهم، تعامل و صمیمت‌تر در کنار یکدیگر انتخابات سالمی را به منصه ظهور برسانند.

94/12/06 - 12:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن