تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796977617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار ویژه روزنامه کیهان ممنوعیت انتشار نامه رهبر انقلاب در مدارس دولتی اتریش/ دستگیری یک ایرانی در آمریکا به بهانه نقض تحریم‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار ویژه روزنامه کیهان
ممنوعیت انتشار نامه رهبر انقلاب در مدارس دولتی اتریش/ دستگیری یک ایرانی در آمریکا به بهانه نقض تحریم‌ها
اخبار ویژه روزنامه کیهان در روز پنج شنبه را از نظر می‌گذرانید.

خبرگزاری فارس: ممنوعیت انتشار نامه رهبر انقلاب در مدارس دولتی اتریش/ دستگیری یک ایرانی در آمریکا به بهانه نقض تحریم‌ها



به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، اخبار ویژه روزنامه کیهان در روز پنج شنبه را در ادامه می خوانید:
خرید هواپیمای لوکس برای اشراف کجای قرآن آمده؟!
رئیس‌جمهور می‌گوید چون در قرآن نام «مرکب» آمده، منتقدان با هواپیما درنیفتند!
روحانی ضمن مراسمی در «هما» به تفاهم‌نامه خرید هواپیما در جریان سفر به فرانسه اشاره کرد و گفت: صنعت هوایی همان است که از دیرباز در قرآن با عنوان مرکب گوشمان به آن آشنا شده است. در قرآن مرکب به عنوان وسیله راحتی  و وسیله جمال و زینت و فخر معرفی شده است و مسلمان باید به قرآنش متکی باشد. پس به آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند می‌گویم حداقل قرآن بخوانند و با هواپیما در نیفتند.
یادآور می‌شود اعتراض منتقدان به چند مطلب ‌بود. اول اینکه چرا باید به فرانسه به عنوان دارنده تندترین موضع علیه ایران در مذاکرات امتیاز داد؟ ثانیا چرا در قراردادی هنگفت، انتقال فناوری پیش‌بینی نشده است؟ ثالثا خرید هواپیمای فوق تشریفاتی که فقط در یک فرودگاه ایران می‌تواند بنشیند چه قدر با نیازهای مردم هماهنگ است و چه قدر در خرید آن طبقات اشراف مدنظر بوده‌اند. چهارم اینکه اولویت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در آن سفر و در تفاهم‌نامه‌های امضا شده مفقود است و ظاهرا بیشتر ایجاد اشتغال در کشور بحران‌زده فرانسه مدنظر قرارگرفته است. در نظرسنجی‌های انجام گرفته هم معلوم شد تنها 4-5 درصد مردم، اولویت را در خرید هواپیما- آن هم از نوع اشرافی و لوکس می‌دانند - و 95 درصد بقیه مخالف این اولویت‌بندی بوده‌اند.
اما درباره استدلال‌ خاص آقای روحانی باید گفت قرآن کریم مجموعه‌ای از دستورالعمل‌هاست که اغلب آن از سوی دولت مهجور مانده یا حتی بعضا خلاف آن عمل شده است. فراموش نکنیم با همین مصادره‌های به مطلوب قرآن بود که در دولت سازندگی ادعا شد افراد جلنبر مزاحم سازندگی نشوند چرا که قرآن هم از مومنین می‌خواهد دارای تحمل باشند. از صدقه سر همین تحریف‌ها و ریل‌گذاری‌های اشتباه، تورم 49/4 درصد در همان دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی در کنار تبعیض و اشرافیگری مقامات دولتی سر برآورد و همین روند به مفاسد نفتی کلان مانند استات اویل و کرسنت و... ختم شد.

برای چی رأی می‌دهید و اعتبار نظام را بالا می‌برید؟!
فرزند ناکام محمدرضا پهلوی می‌گوید رأی ندادن خودش یک رأی است و باید انتخابات را تحریم کرد.
وی در مصاحبه با رادیو فردا (وابسته به سازمان سیا) می‌گوید، انتخابات فقط برآورنده مصلحت نظام است و اتکا کردن به نظام و انتخابات آن اتلاف وقت است. رضا ربع‌پهلوی ولیعهد ناکام دیکتاتور مقبور و مخلوع پهلوی می‌افزاید: «نظام تنها در جهت مصلحت خودش عمل کرده و تنها چیزی را که دنبالش است، مشروعیت بر مبنای رأی و شرکت مردم است. تمام اینها ادا و اطواری است که می‌خواهند دنیا را گیج کنند و سرکار بگذارند.»
وی مدعی شد آمارهای مشارکت بالای مردم در انتخابات واقعیت ندارد و گزینه من حکومت سکولار است. این اظهارات در حالی است که در بالغ بر نیم قرن حکومت فاسد و دست‌نشانده پهلوی انتخابات هیچ معنا و مفهومی نداشت و مجالس تشریفاتی با نظر انگلیسی‌ها و سپس آمریکایی‌ها تشکیل می‌شد. رسوایی رژیم پهلوی به حدی بود که مدعی شدند آیت‌الله سید حسن مدرس هیچ رأیی نیاورد و ایشان در پاسخ گفت: اگر هیچ کس به من رأی نداده باشد، لااقل خودم که به خودم رأی داده‌ام، آن یک رأی خودم کو؟! در اواخر عمر رژیم پهلوی نیز همین مجلس تشریفاتی درباره جدا کردن بحرین از حاکمیت ملی ایران سکوت کرد و رئیس دولت وقت (هویدا) مدعی شد این مسئله ربطی به مجلس ندارد.
پیش از این عناصری چون بنی‌صدر، شیرین عبادی و طیفی از گروهک‌های ضد انقلاب خواستار تحریم انتخابات شده بودند. برخی احزاب فتنه‌گر نیز قبلاً انتخابات مجلس هفتم و هشتم و نهم را تحریم کرده بودند اما به اعتبار مشارکت گسترده مردم، انگشت‌نما شدند.

ممنوعیت انتشار نامه رهبر انقلاب در مدارس دولتی اتریش
دولت اتریش با اعمال سانسور شدید، مانع از انتشار نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان غربی در مدارس اتریش شد.
به گزارش دویچه وله، دولت اتریش، مانع ارسال نامه آیت‌الله خامنه‌ای به مدارس این کشور شده و سفارت ایران را از ارسال ترجمه این نامه به جوانان غرب منع کرده است. خبر این اقدام ضمن بحث در مجلس اتریش علنی شد. در پی پرسش یک نماینده حزب سبزها در مجلس اتریش از وزارت آموزش و پرورش درباره رویکرد این وزارتخانه در برابر ارسال نامه آیت‌الله‌خامنه‌ای به مدارس، وزارتخانه یاد شده پاسخ داد که قبل از آنکه سفارت ایران دست به چنین اقدامی بزند «ما نماینده سفارت را به وزارتخانه فراخواندیم و نسبت به هرگونه اقدامی از این دست اعتراض کردیم».
یادآور می‌شود نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی، نامه‌ای مستند و روشنگر درباره پیوند پنهان قدرت‌های غربی با تروریسم بود.

دستگیری یک ایرانی در آمریکا به بهانه نقض تحریم‌ها
آمریکا یک ایرانی را به اتهام نقض تحریم‌ها دستگیر کرد. شاهین طباطبایی که هفته گذشته به هنگام ورود از کانادا به آمریکا دستگیر شد یکی از چهار نفری است که به نقض تحریم‌ها علیه ایران متهم شده است.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) می‌گوید، شاهین طباطبایی جمعه گذشته به هنگام ورود از کانادا به شمال شهر سیاتل ایالت واشنگتن دستگیر شد.
طبق کیفرخواستی در کالیفرنیا که طی دو سال و نیم گذشته محرمانه مانده بود او متهم است که در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 به عنوان صاحب شرکت‌هایی در مکزیک و کانادا، کالاهای آمریکایی را از طریق ترکیه یا امارات متحده عربی به ایران ارسال کرده است. خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌نویسد، به نظر می‌رسد که این کالاها در صنایع گاز و نفت مصرف داشته است.
این رفتار ضد ایرانی در حالی است که چند جاسوس بازداشت شده آمریکا در ایران پیش از این به هنگام شروع اجرای برجام، با حسن نیت کشورمان آزاد شدند.

امکان پیروزی اصولگرایان به خاطر انسجام آنها بیشتر است
یک جامعه‌شناس نزدیک به اصلاح‌طلبان، امکان پیروزی اصولگرایان در انتخابات را بیش از اصلاح‌طلبان دانست.
به گزارش «شفاف»، تقی‌آزاد ارمکی در یادداشتی با تأکید بر این که اصولگرایان در انتخابات گذشته توانسته‌اند، 30 نفر اول خود را وارد مجلس کنند، تأکید کرد بدنه اصلاح‌طلب و هواداران اصلاحات در جامعه به دلایلی از رأی دادن به کل لیست معرفی شده خودداری می‌کنند و این امر نیز به رفتار تشکیلاتی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باز می‌گردد.
وی تصریح کرد فراهم کردن یک لیست 30 نفره و مجاب کردن یک فرد حامی جریان اصلاح‌طلب برای رأی دادن به آن لیست، براساس علایق همه دیدگاه‌های اصلاح‌طلبانه سخت‌تر از جریان اصولگراست اما اصولگرایی یک تعبیر کاملاً ایدئولوژیک است.
ارمکی در ادامه یادداشت خود که در روزنامه آرمان منتشر شد با اذعان به نبود یک مفهوم مرکزی وحدت بخش در میان اصلاح‌طلبان، با تأکید بر این که وحدت میان اصولگرایان بیشتر از اصلاح‌طلبان است، نوشت: در دوره‌هایی که اصولگرایان بر مسند امور بوده‌اند دعوای بزرگی را میان آنها شاهد نبودیم و اگر هم دعوایی وجود داشته است همواره کوتاه آمده‌اند و اجازه نداده‌اند دعوای درون جناحی آنها به بیرون منتقل شود. چرا که همواره اختلافات خود را به یک مفهوم مرکزی ارجاع داده‌اند اما اصلاح‌طلبان از بدو حرکت فراگیر سیاسی خود، دچار اختلاف نظرهای زیادی بوده‌اند؛ زیرا آنان از مفاهیم و آرمان‌های مورد نظر خود، تلقی‌های مختلفی داشته و بر سر تبیین آنها باهم به مباحثه پرداخته‌اند.
وی با بیان اینکه اصولگرایان سال‌هاست آموخته‌اند که تشکیلاتی عمل کنند و اصلاح‌طلبان همواره در تعارض و اختلاف به سر می‌برند، می‌افزاید: لذا اصلاح‌طلبان نمی‌توانند موفق شوند مگر اینکه اتفاق ویژه‌ای به وجود آید یا دوره تاریخی خاصی شکل بگیرد و اصلاح‌طلبان منسجم شوند. البته کمتر مسبوق به سابقه بوده است که در انتخابات مجلس این اتفاق رخ دهد.

مقامات دولتی که در انتخابات برای احزاب خیلی زحمت کشیدند
دخالت‌های غیرقانونی مقامات دولتی در انتخابات، فهرستی بلند را شامل می‌شود.
به گزارش مشرق وزیر اطلاعات در همایش انتخاباتی «صدای ملت» در ورزشگاه شهید شیرودی حضور پیدا کرد تا سلسله دخالت‌های دولت یازدهم در رقابت‌های انتخاباتی مجلس را کامل کند اما این اولین بار نیست که وزرای دولت یازدهم در قامت یک چهره تمام حزبی ظاهر می‌شوند و موضع‌گیری‌های سیاسی خود را از تریبون‌های عمومی مطرح می‌کنند. رئیس‌جمهور در همایشی تحت عنوان «زنان، اعتدال و توسعه» خطاب به کسانی که سال 92 به او رأی دادند؛ گفت برخی مطالبات آنها محقق نشده اما او تا همین جا هم هزینه داده است. روحانی همچنین گفت باید هواداران او در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 در انتخابات 7 اسفند نیز پای صندوق‌هاحاضر شوند و به لیستی که برای این هواداران «دلچسب» نیست، رأی دهند!
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران نیز روز 29 فروردین در جلسه انتخاباتی شورای مرکزی این حزب شرکت و اظهاراتی انتخاباتی را مطرح کرد و گفت: «کارگزاران امسال باید این نقش را بیش‌از پیش ایفا کند، زیرا امسال سال انتخابات است، اگر مجلس خوبی شکل نگیرد کار دولت ناتمام خواهد بود. وی همچنین از فعالیت گروه‌های رقیب اظهار نگرانی کرد و گفت: «خبرهایی که به ما می‌رسد این است که مخالفان دولت و وزرای پیشین به صورت جدی در اغلب استانها مشغول فعالیت‌های انتخاباتی شده‌اند.»
اقدامات و حرف‌های انتخاباتی دولتی‌ها به جهانگیری و روحانی ختم نشد و علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور نیز از فعالیت‌های ستاد انتخاباتی روحانی برای انتخابات مجلس حرف زد و از تلاش برای کسب کرسی‌های مجلس گفت. یونسی در سفر به سیستان و بلوچستان در جمع اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفته بود: «ستادهای انتخاباتی حسن روحانی بعد از انتخابات ریاست جمهوری راکد شده است و این به زیان دولت است. ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری نه تنها باید منسجم باشند بلکه از هم اکنون برای انتخابات بعدی مجلس فعالیت خود را آغاز کنند.
مشرق همچنین با اشاره به برخی اظهارات غیرقانونی و ضد قانون استانداران تهران و خوزستان و هرمزگان می‌افزاید: سلسله دخالت‌های انتخاباتی دولت به این اظهارات ختم نشد و مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری در 26 بهمن ماه، ریاست ستاد انتخاباتی یک حزب نزدیک به دولت را به عهده گرفت. مرتضی بانک که با حکم نهاوندیان، از ابتدای آغاز به کار دولت حجت‌الاسلام روحانی، معاونت کل نهاد ریاست جمهوری را به عهده داشت، ریاست ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه (حزب نزدیک به دولت) را به عهده گرفت.

با این نبوغ منتجب‌نیا را ندزدند؟!
برخی کانال‌های تلگرامی با مطالب طنزی نسبت به اظهارات منتجب‌نیا واکنش نشان دادند. برخی کارشناسان این اظهارات منتجب‌نیا را اعلام شکست زودرس در انتخابات با توجه به نتیجه نظرسنجی‌ها می‌دانند.
رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی و از فعالین اصلاح‌طلب  در اظهارنظری گفته بود که اصولگرایان تصمیم دارند از روستاهای دورافتاده کشور جمعیتی حدود یک میلیون نفر را در روز انتخابات به تهران بیاورند تا میزان رأی آنها در تهران در برابر اصلاح‌طلب‌ها بالا برود!
به گزارش تسنیم، برخی کارشناسان این اظهارات منتجب‌نیا را اعلام شکست زودرس در انتخابات با توجه به نتیجه نظرسنجی‌ها می‌دانند. این کارشناسان می‌گویند با توجه به نتیجه‌نظرسنجی‌ها حجت‌الاسلام منتجب‌نیا چنین اظهاراتی را برای عدم تمکین به نتیجه انتخابات مطرح کرده است.
از سوی دیگر همین اظهارات موجب شد تا برخی کاربران در شبکه اجتماعی آن را تبدیل به لطیفه کنند. یک کانال تلگرامی در این‌باره نوشته است:
منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب مهدی کروبی گفته: «اصولگراها قراره یک میلیون نفر رو از روستاها به تهران بیارن تا در تهران رأی بدن!» خدایی اینا چطوری می‌تونن این‌قدر قشنگ به هم ببافن؟!
یک میلیون نفر؟! آخه؟! یک میلیون نفر یعنی بیست و پنج هزار تا اتوبوس! یعنی دو هزار تا ایرباس غول‌پیکر! یک میلیون نفر چند هزار تا قطار میشه؟! اصلا مگه داریم یه همچین ظرفیت حمل و نقل عمومی رو؟! درسته گفتن نگاه‌ها باید به ظرفیت‌های داخلی باشه! دیگه نه تا این حد! تو رو خدا رحم کنید به ظرفیت‌ها!
جد به کمر زده هیتلر اگه می‌دونست یه همچین روزی قراره منتجب‌نیایی پیدا بشه و «دروغ بزرگ» رو این قدر بزرگ بگه که تو عقل هیچ بنی‌بشری جا نشه، سه ثانیه قبل از ابداع نظریه «دروغ ‌بزرگ» خودکشی می‌کرد!
شورای نگهبان واسه چی رد صلاحیت کرد این بنده خدارو؟!  آخه منتجب‌نیا این استعدادها رو چطوری شکوفه بزنه و غنچه کنه؟!  اگه منتجب‌نیا فرار مغزها کنه، کی میخواد جواب بده؟!
یادآور می‌شود  افراطیونی از جنس منتجب‌نیا که گویا حساب و کتاب اصلا سرشان نمی‌شود با مشورت‌های مغلوط و فریبکارانه کاری با کروبی کردند که چند میلیون رأی وی در سال 84 به سیصدهزار رأی (کمتر از آرای باطله) در سال 88 سقوط کرد.   مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

94/12/06 - 11:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن