تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815597407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران بازار جهانی نفت را تکان می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد پرس: ایران پیش از این از هر گونه توافقی که منجر به کاهش تولید یا تثبیت تولید شود، انتقاد می کرد اما به نظر می آید که حضور سه وزیر نفتی در تهران موضع تهران را اندکی نرم کرده است.
اقتصادپرس: هفته گذشته بازار جهانی نفت شاهد کاهش شدید قیمت نفت بود به حدی که کاهش 70 درصدی نسبت به اواسط سال 2014 را تجربه کرد.
در آن میان کشورهای تولید کننده نفت همچون عربستان سعودی و روسیه به توافق رسیدند تا با تهران رایزنی کنند.
به همین جهت تهران میزبان سه تولید کننده دیگر اوپک، یعنی عراق، ونزوئلا و قطر شد؛ آنها آمدند تا ایران را راضی کنند از افزایش تولید دست بردارد تا قیمت نفت به ثبات دلخواه برسد.
ایران تا پیش از این از هرگونه توافقی که منجر به کاهش تولید یا تثبیت تولید شود، انتقاد می کرد اما به نظر می آید که حضور سه وزیر نفتی در تهران موضع تهران را اندکی نرم کرده چرا که در سخنرانی وزیر نفت ایران نشانی از عدم مخالفت نبود و همین امر باعث شد که قیمت نفت در بازارهای جهانی به بشکه یی 35دلار برسد.
بنا بر این گزارش؛ طی 20سال گذشته بازار جهانی شاهد دو کاهش شدید قیمت نفت هم بود. یک بار در سال 1998 بود که قیمت نفت به شدت کاهش یافت و حتی برای بازه یی از زمان به زیر 10دلار رسید اما در آن زمان آن کاهش، کشورهای تولید کننده را آنچنان عاصی نکرده بود.
عربستان سعودی و کشورهای حاشیه خلیج ...
[ مشاهده متن کامل خبر ایران بازار جهانی نفت را تکان می دهد در پایگاه جامع تحلیلی خبری اقتصاد پرس ]

پنجشنبه ، ۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد پرس]
[مشاهده در: www.eghtesadpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن