تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820257280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش همگانی در اولویت چندم شهرداری قم است؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در شهر قم مسئله ورزش همگانی از کمبودهایی است که به شدت به چشم می خورد، چرا که در قم به دلیل شهرسازی غیر استاندارد و کمبود فضای سبز مناسب عملاً روی آوردن به ورزش همگانی با مانع مواجه شده است.
به گزارش تابناک قم، چند سالی از اجرای طرحی به نام توسعه ورزش همگانی در استان های کشور می گذرد و بسیاری از استان ها در این امر جدیت و تلاش فراوانی به خرج داده اند.
در بعضی از شهرها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و با مساعدت ادارات دولتی تا حدودی این فرهنگ نهادینه شده است به طوری که هر هفته سیل خانواده های پیاده به سوی مناطق خوش آب و هوا و سرسبز گسیل می شوند و از این راه هم تعطیلات آخر هفته خود را در کنار خانواده می گذرانند و هم سلامتی را برای جسم و جان خود به ارمغان می آورند.
"بروز بیماری هایی چون چاقی، سکته های قلبی، دیابت، سکته های قلبی در سال های اخیر ناشی از بی تحرکی و کم تحرکی است"؛ سال هاست هشدارها و پیام هایی مانند این از سوی کارشناسان و دلسوزان کشور شنیده می شود اما متاسفانه به دلیل اشتغالات فراوانی که گریبانگیر انسان شهرنشین امروز شده است، اقبال اقشار مردم به ورزش کم تر شده است.
چرا مردم قم به ورزش همگانی روی خوش نشان نمی دهند؟
هرچند ریشه این عدم اقبال را باید در عوامل بسیاری جست و جو کرد که از جمله آن می توان به عدم بسترهای مناسب شهری در شهرها پرجمعیت اشاره کرد.
در شهر ...
[ مشاهده متن کامل خبر ورزش همگانی در اولویت چندم شهرداری قم است؟ در تابناک ]

پنجشنبه ، ۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن