تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنان جان کری در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: وزیر امور خارجه آمریکا با حضور در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به موضوعاتی همچون اقدام ایران به خرید هواپیمای سوخو از روسیه، برجام و تاثیر آن بر تقویت امنیت رژیم صهیونیستی پرداخت.
به گزارش « نسیم آنلاین »؛ وقتی جان کری وارد کمیته روابط خارجی سنا شد، عده ای معترض که کاغذ نوشته هایی در دست داشتند ایستادند و کاغذ نوشته های خود را بالای دستان خود بردند.یکی از حاضران در هیاهوی جلسه از جان کری پرسید آقای کری! چرا مجوز فروش میلیاردها دلار تسلیحات به عربستان سعودی، اسرائیل و مصر را امضا کردید ؟
جان کری به این پرسش توجهی نکرد و در ادامه باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا تشکیل رسمی جلسه را اعلام کرد.
خبرگزاری صدا وسیما نوشت: باب کورکر با بیان اینکه اروپا در پایین ترین سطح اعتماد به نفس قرار دارد و منتظر رهبری آمریکا در درگیری های منطقه ای است گفت: روسیه هم اکنون مشغول فروختن هواپیماهای سوخوی - سی به ایران است یا اینکه اعلام کردند به ایران هواپیمای سوخوی سی را می فروشند. این اقدام نقض شدید توافق شورای امنیت سازمان ملل متحد است که باعث شکل گیری برنامه جامع اقدام مشترک (برجام )شد.برداشت من این است که آنها می توانند به شورای امنیت سازمان ملل متحد بیایند و خواستار مجوز شوند. من می خواهم بدانم که شما در این زمینه چه انتظاری دارید؟ 
روابط ما با روسیه ...
[ مشاهده متن کامل خبر سخنان جان کری در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در نسیم آنلاین ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن