تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن قصد نفوذ بر افکار جوان ایرانی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان قصد نفوذ به عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی را دارند که یکی از آن ها ذهن، فکر و مغز جوانان است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل , آیت الله علی معلمی امروز در یادواره پدران و مادران سفر کرده شهدای شهرستان آمل در مسجد امام رضا (ع) این شهر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را دو رویداد حساس و مهم کشور دانست و اظهار داشت: مردم با حضور پر شور در این انتخابات می توانند نقش عمده ای در اهداف و فتنه های دشمنان داشته باشند.
وی با تاکید براینکه آنها می خواهند ما را از فرهنگ، شهید، شهادت و ایثار دور کنند تا به اهداف فتنه گری خود دست یابند، افزود: اکنون ایران اسلامی امروزه به برکت خون شهدا و خانواده هایش امن ترین کشورها در دنیا است.
معلمی با اعلام اینکه امروزه تمام تلاش دشمنان این است تا فکر و ذهن نسل جوان را به سوی خود بکشانند، گفت: اگر ذهن و فکر مملو از معارف اسلامی و فرهنگ ناب محمدی باشد تبلیغات دشمنان در آن تاثیری ندارد.
امام جمعه قائم شهر ادامه داد: اگر ذهن مسموم شود و از معارف مکتب اهل بیت دور باشد، نمی تواند برابر سلطه گران و زورگویان به ایستادگی بپردازد.
وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانست با توکل راسخ بر خداوند و همراهی مردم نظام منحوس شاهنشاهی ...
[ مشاهده متن کامل خبر دشمن قصد نفوذ بر افکار جوان ایرانی را دارد در خبرگزاری تسنیم ]
دشمن قصد نفوذ بر افکار جوان ایرانی را دارد






چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن