تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815166491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میراث نجومی ثریا اسفندیاری به چه کسی رسید؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر: ثریا اسفندیاری، همسر دوم شاه سابق ایران که مادری آلمانی داشت، در سال ۲۰۰۱ در سن ۶۹ سالگی در پاریس از جهان رفت و در گورستانی در مونیخ در کنار دیگر اعضای خاندان اسفندیاری به خاک سپرده شد.
به گزارش  ایران خبر به نقل از دویچه وله، ثریا اسفندیاری فرزندی نداشت و برادرش، بیژن اسفندیاری که در کلن زندگی می کرد تنها میراث دار او شد. بیژن نیز در جریان تدارک خاکسپاری ثریا دچار عارضه قلبی شد و جان سپرد.
بیژن قبل از مرگ در یادداشتی در دفتر روزانه خود منشی شخصی اش را میراث بر خویش معرفی کرده بود. اما شماری از اعضای خانواده اسفندیاری در درستی این سند تردید کردند و برای گرفتن میراث به دادگاه شکایت بردند.
دادگاه اما در حکم خود که در روز سه شنبه ۲۳ فوریه ۲۰۱۵ صادر شد، به درستی و سندیت یادداشت بیژن اسفندیاری در باره منشی اش رای داد. به این ترتیب دادگاه ادعای بستگان خانواده اسفندیاری در این باره که ممکن است بیژن اشتباه کرده یا زیر تهدید چنین یادداشتی نوشته باشد را رد کرد.
[ مشاهده متن کامل خبر میراث نجومی ثریا اسفندیاری به چه کسی رسید؟ در پایگاه خبری ایران خبر ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن