تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820120567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه اقلیت های دینی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مشخصات نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه اقلیت های دینی توسط وزارت کشور اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان ، حسن کاغذلو ظهر امروز اظهار داشت: در اجرای ماده 26 آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه اقلیت های دینی به شرح ذیل اعلام شد.
وی افزود: رابرت بغزیان کد نامزد 1214، کارن خانلری کد نامزد 1215، ایوت دانیال کد نامزد 1216، آندرانیک سیمونی کد نامزد 1218، آربی طهماسیان هادانی کد نامزد 1219 نامزدهای حوزه اقلیت های دینی هستند.
دبیر ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: شعبه اخذ رأی ویژه ای برای این هم استانی ها در مرکز استان در نظر گرفته شده است.
کاغذلو گفت: تعرفه اخذ رأی برای اقلیت های دینی مخصوص بوده و دارای یک محل درج نام است.
به گفته وی، در این دوره برای جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه شائبه انتخاباتی از صندوق های اخذ رأی نیمه شفاف استفاده می شود که حجم آراء در آن مشخص است اما امکان خواندن تعرفه ها از بیرون آن وجود ندارد.
[ مشاهده متن کامل خبر نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه اقلیت های دینی معرفی شدند در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن