تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820751099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 کرمان: ولایتمداری حضرت فاطمه (س) نشانه اهمیت بصیرت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 کرمان:
ولایتمداری حضرت فاطمه (س) نشانه اهمیت بصیرت است
رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 کرمان گفت: دلیل صبر و تحمل در برابر مصائب از سوی حضرت فاطمه زهرا (س) تنها عشق به ولایت بود که توجه به آن اهمیت مسئله بصیرت را برای ما روشن می‌کند.

خبرگزاری فارس: ولایتمداری حضرت فاطمه (س) نشانه اهمیت بصیرت است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد دوست‌محمدی امشب در آیین عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مرکز آموزش 05 کرمان با اشاره به شخصیت وجودی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: بعد از رحلت پیامبر (ص) دیگر لبخندی بر لبان آن حضرت جاری نشد. رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 کرمان بیان داشت: دلیل این همه صبر و تحمل در برابر مصائب و اذیت و آزارها از سوی حضرت فاطمه زهرا (س) تنها عشق به ولایت بود که توجه به آن اهمیت مسئله بصیرت را برای ما روشن می‌کند. وی با اشاره به تأکید اسلام و قرآن کریم بر اهمیت مقام مادر عنوان کرد: در احادیث و روایات تأکید زیادی بر توجه به مادر شده که در این راستا باید همه بدانند جایگاه مادر بسیار بالا است.



دوست‌محمدی با اشاره به بازدید کارکنان مرکز آموزش 05 کرمان از خانه سالمندان کرمان بیان کرد: در پرسش و پاسخ‌هایی که با سالمندان این مرکز صورت گرفت تنها چشم‌داشت آنان احترام و دیدار فرزندانشان بود. رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 کرمان یادآور شد: در درجه نخست جایگاه حقیقی پدر و مادر در کنار خانواده است که در صورت تحویل آنان به خانه سالمندان باید در زمینه سرکشی و بازدید از آنها هم توجه کنند. دوست‌محمدی خاطرنشان کرد: حضور در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و برپایی آیین عزای ایشان از سوی امامان و بزرگان دین سفارش شده و غربت ایشان چه در زمان حیات و چه بعد از شهادت گواه بر مظلومیت خاندان پیامبر (ص) است.

94/12/03 - 22:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن