تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821330520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم به نمایندگانی رای ندهند که رزمندگان ما را از سوریه برگردانند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مردم ما در این شرایط باید فقط با بصیرت نفاق را کنار بگذارند و اجازه ندهند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگانی تشکیل شود که همسو با نفوذ باشند که در این صورت فتنه های بزرگتر در پیش رو خواهد بود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خبرنگار دانشجوخبر؛ حجت الاسلام و المسلمبن مهدی طالب در همایش انتخاباتی دانشجویان دانشگاه های استان تهران که روز گذشته در مجل سالن بصیت مجتمع 13آبان برگزار شد به سخنرانی پرداخت.
این استاد حوزه و دانشگاه در همایش بصیرت فاطمی - اقتدار علوی اظهار داشت: بحثی که ضرورت دارد تا تبیین کنیم بحث نفوذ است. مساله نفوذ مساله جدی است که ما از اوایل انقلاب ضربه های بسیاری از نفوذ خورده ایم.
وی در بخش اول از سخنان خود افزود: مقام معظم رهبری در ماه های اخیر بصورت مکرر پیرامون مساله نفوذ صحبت می کنند که مشخص می شود این موضوع در این شرایط بیش از همیشه حایض اهمیت است. امکان رویارویی با این مساله داشتن بصیرت بالاست.
وی ادامه داد:رهبر انقلاب اشاره کردند که بعد از فتنه 88 ما فتنه بزرگتری در پیش داریم و این نفوذ میتواند پارل آن فتنه اکبر باشد. که اگر اتفاق افتد فتنه بزرگتر رخ خواهد داد. .و اگر اتفاق نیافتد آن فتنه هم در نطفه خفه خواهد شد.
وی در ادامه درباره این نفوذ سه سوال مطرح کردند: 1نفوذی کیست 2کدام منطقه را میخواهند فتح کنند 3جرا میخواهند نفوذ ...
[ مشاهده متن کامل خبر مردم به نمایندگانی رای ندهند که رزمندگان ما را از سوریه برگردانند در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
مردم به نمایندگانی رای ندهند که رزمندگان ما را از سوریه برگردانند






دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن