تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: کت شلواری‌ها دخالت بیجا می‌کنند!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسینی: کت شلواری‌ها دخالت بیجا می‌کنند!
مدافع ملی پوش تیم نفت معتقد است در شرایط فعلی برخی عواملی که فوتبال دغدغه شان نیست با دخالت در این مساله مانع از پیشرفت فوتبال در ایران می شوند.

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی در مورد آخرین وضعیتش برای حضور در چین به ایران ورزشی گفته:  فعلاً که چند روز به پایان نقل و انتقالات چین مانده و باشگاه موردنظر منتظر جواب من است.

وی در مورد دلیل طولانی شدن مذاکراتش و پاسخ نهایی برای حضور در چین گفت:  دخترم10 روز است به دنیا آمده والان فکر و ذکرم پیش اوست. قبلاً درگیر مصدومیت بودم و حالا هم نیلا به دنیا آمده و تمام‌وقت مرا به خود اختصاص داده. اینها اما دلیلی نشده که از فوتبال دور باشم. خیلی خوب تمرین می‌کنم و چند روز هم وقت دارم تا درباره حضور در چین تصمیم بگیرم. همه مذاکرات برای این انتقال انجام‌شده و فقط یک دلیل می‌تواند آن را منتفی کند. آن هم تولد نیلا است که مرا برای تصمیم‌گیری مردد کرده.

حسینی در مورد تیم چینی خواهانش این‌طور توضیح می‌دهد: تیمی که مرا می‌خواهد جزو تیم‌های قدرتمند لیگ چین است. اسمش را نگویم بهتر است اما پیشنهادشان خوب بوده و به جذب من علاقه بسیاری دارند. فقط مانده جواب مثبت من تا قرارداد نهایی شود.

وی در مورد ستاره‌هایی که توسط چینی‌ها در لیگ این کشور به کارگرفته شده‌اند و اکثر آنها جزو مهاجمان مطرح محسوب می‌شوند گفت: سخت است و باید تمرکزم بالا باشد اما به‌هیچ‌وجه نمی‌ترسم. آمادگی کامل دارم که مبارزه کنم. اگر رفتم سعی می‌کنم مؤثر باشم و اگر هم نه که کنار دخترم می‌مانم چون او واجب‌تر و مهم‌تر است.

مدافع باتجربه تیم ملی در ادامه انتقاداتش نسبت به عواملی که باعث استعفای کارلوس کی روش شده‌اند گفت:  حرف‌های کی‌روش حرف دل بازیکنان تیم ملی است. متأسفانهنه کسی حرفش را گوش می‌دهد و نه امکاناتی برایش فراهم می‌کند. ما لباس نداریم، زمین تمرین نداریم اما آنهایی که چیزی از فوتبال نمی‌دانند انتقاد می‌کنند. کی‌روش برای موفقیت ایران تلاشش را می‌کند اما کسی توجه ندارد.

حسینی ادامه داد: کی‌روش تیم ملی را جوان کرده. آیا بازیکنان جوان به اردو و بازی تدارکاتی نیاز ندارند تا آب‌دیده شوند؟ آنها باید در زمین مناسب تمرین کنند و از حداقل امکانات بهره ببرند تا حرفه‌ای‌تر شوند. این اتفاق در ماه‌ها یا بهتر بگویم سال‌های گذشته رخ نداده. همین کی‌روش را خسته کرده. او فشار بالایی را تحمل می‌کند. به‌جای اینکه کسی حرفش را گوش بدهد، برخی‌ها کت و شلوار می‌پوشند و مدام نظر می‌دهند و انتقاد می‌کنند.  آنهایی که در زمین نیستند، میانه‌ای با فوتبال ندارند و نمی‌دانند مهم‌ترین ابزار یک مربی برای موفقیت زمین تمرین است.کی‌روش بارها این نکات را یادآوری کرده اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد.

مدافع تیم ملی در پایان گفت: وقتی هیچ تلاشی صورت نمی‌گیرد فکر نمی‌کنم امیدواری وجود داشته باشد. یک کلام، شرایط اصلاً خوب نیست.


12:43  1394/12/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن