تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه اتاق بازرگانی ارومیه و دعوت مسئولین از مردم برای حضور در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بیانیه اتاق بازرگانی ارومیه و دعوت مسئولین از مردم برای حضور در انتخابات استان‌ها > آذربایجان غربی - در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری مسئولین و ارگان های مختلف مردم را به حضور در این انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،اتاق بازرگانی ارومیه و مدیرکل ورزش و جوانان استان با صدور بیانیه های جداگانه مردم را به شرکت در انتخابات فراخواندند. در بیانیه اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه آمده است : در آستانه نوروز باستانی و در بهار سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ،بار دیگر مردم و کشور در معرض آزمونی دیگر و انتخابی سرنوشت ساز برای تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک مجددبه فرمان مقام معظم رهبری در ادامه حماسه ملی - سیاسی قرار گرفته اند .
حال که در سایه حمایت و رهنمود های داهیانه ی مقام عظمای ولایت و راهبری ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب دکترروحانی و تلاش سرداران دیپلماسی کشور، غالب تحریم های ظالمانه و تهدیدات نظامی از میهن عزیزمان ایران رفع شده و در این برهه خاص که تلاش مضاعف مدیران و زمامداران نظام در سمت وسوی توسعه وگذر از دوران رکود اقتصادی وبهبود وضعیت معیشتی مردم و بازگشـت شأن و جایگاه ایرانی در جهان را طلب می نمـاید، اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی ارومیه ضمن ارج نهادن به ایثار وحضور تمامی دلسوزان استان و کشورونظام که درکسوت نامزدی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادای تکلیف نموده اند از تمامی مردم شریـف استان آذربایجان غربی به ویژه تجار ،بازرگانان،کسبه، کارآفرینان ،صنعتگران ومعدنکاران و کشــاورزان عـزیز وهمیـشه در صحنه درخواست دارد تا بـا حـضور شایسـته و حداکثری خود و با انتخاب نمایندگان متعهد، اصلح وکاردان، زمینه تصمیم سازی های بایسته را برای دوران پسا تحریم فراهم آورند. عبداله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در بیانیه ای مردم را به حضور در انتخابات فراخواند . در متن بیانیه آمده است : درود خدا به روان پاك شهيدان انقلاب اسلامي ايران و شما مردم مومن و ولايت مدار و هميشه در صحنه كه بار ديگر همگام با ملت بزرگ ايران براي تجديد بيعت با آرمان‌هاي مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و در لبيك به فرمان ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه‌اي (مدظله العالي) و همدلي و همزباني با دولت حماسه‌اي ديگر آفريديد.
حضور مردم در راهپيمايي یوم الله ۲۲ بهمن برگ زريني از همدلي و همزباني مردم در حفظ ارزش‌هاي انقلاب شکوهمند اسلامي به نمايش گذاشت و بی شک حضور آگاهانه و باشكوه مردم در انتخابات هفتم اسفند، يأس و نااميدي دشمنان اسلام را به همراه خواهد داشت.
آن چيزى كه ضامن بقا اين نظام الهی و اسلامی و تجلی مردم سالاری دینی است.
انتخابات مصونيت‌بخش كشور است. عرصه انتخابات، تجلي حضور مردمي است كه سي و هفت سال پيش نداي امام خميني (ره) بنيان گذار انقلاب اسلامي ايران را لبيك گفتند تا با پشتيباني خود از همان روزهاي آغازين، ارزشهاي والاي الهي را كه با حاكميت طاغوت و طاغوتيان رنگ باخته بود، جاني دوباره بخشند. همگان مي دانند كه در نتيجه تدبير و انديشه بلند مقام معظم رهبري دامت بركاته امروزه ايران اسلامي در اوج قله هاي افتخار بوده است و توطئه هاي دشمنان را يكي پس از ديگري به ياس مبدل كرده است.
حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان به عنوان يك وظيفه و تكليف شرعي و عقلي براي تعيين سرنوشت خود در پاي صندوق‌هاي راي تجلی یاس و نا امیدی دشمنان و قدرت و اتحاد و اراده وصف ناپذیر ملتی بزرگ است که همواره پاسدار میراث جاودان امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بوده اند و لبیک گویان در پرتو زعامت حکیمانه رهبری معظم انقلاب بسوی افتخار و اقتدار در حال حرکت هستند.
جامعه بزرگ ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعم از کارکنان، قهرمانان. ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان، اعضای هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد و بخصوص جوانان پاک، متعهد، ولایی و انقلابی با تاسی از منویات مقام عظمای ولایت با حضوری پرشور و حماسی در انتخابات هفتم اسفند بعنوان یک تکلیف شرعی و سیاسی بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدای والامقام انقلاب و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ( دامت برکاته) تجدید بیعت نموده و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران و خواری و زبونی دشمنان قسم خورده نظام را رقم خواهند زد.

کلید واژه ها: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان - استان آذربایجان غربی - انتخابات مجلس دهم - ارومیه -




دوشنبه 3 اسفند 1394 - 10:20:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن