تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کمیته امداد قروه عنوان کرد کمک 350 میلیون تومانی حامیان به ایتام قروه‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کمیته امداد قروه عنوان کرد
کمک 350 میلیون تومانی حامیان به ایتام قروه‌ای
مدیر کمیته امداد امام خمینی قروه گفت: امسال حامیان ایتام در این شهرستان، 350 میلیون تومان کمک‌ نقدی و جنسی خود را به ایتام اهدا کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: کمک 350 میلیون تومانی حامیان به ایتام قروه‌ای



به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، علیرضا خوشبخت یکشنبه شب در شورای اداری قروه اظهار داشت: حامیان ایتام در این شهرستان، 350 میلیون تومان کمک‌ نقدی و جنسی خود را به ایتام اهدا کرده‌اند که این میزان در مقایسه با کمک 260 میلیون تومانی سال گذشته، بیش از 134 درصد رشد دارد. وی با بیان اینکه امسال 220 حامی برای حمایت از ایتام شهرستان جذب شده است، افزود: تعداد حامیان جذب شده در سال گذشته، 134 نفر بود. به گفته این مسئول، کمیته امداد از نخستین نهادهایی بود که با گذشت چند روز از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تاسیس شد و همگام با سایر ارگان‌ها در اقصی نقاط کشور و به ویژه در مناطق محروم خدمات ملموسی ارائه داده است. مدیر کمیته امداد با بیان اینکه 9 هزار و 875 مددجو در قالب 5 هزار و 214 خانوار تحت حمایت‌های این نهاد قرار دارند، که 3 هزار و 300 خانوار از این تعداد توسط زنان سرپرست خانوار اداره می‌شود، افزود: 2 هزار و 601 خانوار روستایی و 2 هزار و 273 خانوار شهری زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند. به گفته خوشبخت، 100 درصد ایتام این شهرستان دارای حامی هستند که هر یک از ایتام دارای دو حامی و برخی نیز از حمایت‌های سه حامی برخوردارند اما این به معنای بی‌نیاز بودن از جذب حامی نیست. خوشبخت با اشاره به حمایت یک هزار و 80 حامی از 312 یتیم در این شهرستان افزود: ایتام زیرپوشش در 30 سرفصل خدمتی از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند. وی افزود: عمل به سیره نبوی، الگوسازی رفتار نبوی و علوی، ترویج سنت‌های حسنه الهی و فرهنگ‌سازی عمومی، استقرار و توسعه شبکه حمایتی مردمی کار‌آمد در حمایت مادی و معنوی از ایتام و خانواده‌های نیازمند، از جمله اهدافی است که در جذب حامی برای ایتام دنبال می‌شود. به گفته وی، تکریم ایتام، کاهش آلام روحی و عاطفی نیازمندان به‌ویژه ایتام، به‌‌کارگیری الگوهای متنوع مبارزه با فقر و محرومیت نیازمندان از دیگر اهداف کمیته امداد امام خمینی از اجرای این طرح‌هاست. خوشبخت به سهم کم خیرین بومی از تعداد حامیانی که از ایتام شهرستان حمایت می کنند اشاره کرد و افزود: از هزار و 80 حامی تنها 150 نفر اهل شهرستان قروه هستند که برازنده همت والای مردم این شهرستان نیست. وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه‌های مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه، از جمله برنامه های این نهاد است، افزود: حامیان ایتام، به فرموده نبی مکرم اسلام همسایه پیامبر اعظم (ص) در بهشت هستند. مدیر کمیته امداد قروه گفت: امسال 209 طرح اشتغالزایی با صرف اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 585 میلیون ریال به منظور توانمندسازی مددجویان این نهاد اجرا شده است. خوشبخت خاطرنشان کرد: از این میزان 21 میلیارد و 585 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و 5 میلیارد ریال هم از صندوق اشتغال نیازمندان تامین شده است. به گفته مدیر کمیته امداد قروه، فرایند ایجاد اشتغال در کمیته امداد را یک فرایند زنجیره‌وار است که به منظور پایداری اشتغال‌های ایجاد شده، آموزش‌های کوتاه مدت و بلند مدتی در نظر گرفته شده که در بخش‌های کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود و تاکنون 760 نفر آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند. وی گفت: این افراد با بهره‌مندی از آموزش‌های یاد شده و امکان برخورداری از مهارت در آینده امکان ورود به بازار کار را خواهند داشت و از این طریق امکان کسب درآمد پایدار برای امرار معاش خود را به دست خواهند آورد.

94/12/03 - 02:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن