تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران شبکه مستند در بیت آیت الله خوشوقت


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: حضور مدیران شبکه مستند در بیت آیت الله خوشوقت در سالروز درگذشت ایشان، بهانه ای برای ارائه پیشنهاد تولید یک مستند پرتره از شخصیت ایشان شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، مدیران شبکه مستند در سومین سالگرد درگذشت آیت الله عزیزالله خوشوقت دیروز (دوم اسفند ماه) با حضور در بیت ایشان با خانواده وی دیدار کردند.
محمدحسین خوشوقت، فرزند بزرگ آیت الله خوشوقت که تولید مستندهای فاخری را برای رسانه ملی در کارنامه خود دارد، میزبان مدیران شبکه مستند رسانه ملی بود. در این دیدار امیر تاجیک مدیر شبکه، دلیل حضور در بیت این معلم بزرگ اخلاق را ارادت به آیت الله خوشوقت و آشنایی با فرزند ایشان به عنوان یک تهیه کننده حرفه ای مستند عنوان کرد و درگذشت آیت الله خوشوقت را فقدانی بزرگ برای جامعه دانست .
سوسن کرامتی دیگر «سنجد» نمی سازد
سوسن کرامتی از ارائه چند طرح به تلویزیون خبر داد و به ایسنا گفت: آخرین برنامه از «سنجد» اوایل بهمن ماه از تلویزیون پخش شد و از این پس دیگر قرار نیست «سنجد» ساخته شود. بیشتر مایلیم طرح های جدیدتری از حوزه کودک کار کنیم؛ البته چند قسمت از برنامه «سنجد» که مدت ها پیش تولید شده بود قرار است تابستان امسال بازپخش شود اما در کل دیگر فکر نمی کنم ما عروسک سنجد را داشته باشیم.
تولید یک نمایش ...
[ مشاهده متن کامل خبر مدیران شبکه مستند در بیت آیت الله خوشوقت در روزنامه جام جم ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن