تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئله بهداشت و سلامت روان در کردستان نیازمند توجه جدی است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: صفحه شهرستان: سنندج- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: استاندار کردستان بر ضرورت توجه جدی به مسئله بهداشت وسلامت روان وفرهنگ سازی در این حوزه تاکید کرد.
عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای توسعه ویرنامه ریزی استان که به بررسی مسایل بهداشت و درمان استان اختصاص داشت با بیان این مطلب افزود: یکی از مشکلات اساسی در حوزه سلامت بی توجهی مردم به بهداشت روان است که باید در راستای بهبود این مسئله اقدامات و کارهای اساسی صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه طبق بررسی ها انواع نارسایی و بیماری های روانی در جامعه وجود دارد افزود: مردم به سختی برای پیگیری و درمان مشکلات روانی خود اقدام می کنند که این امر ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه را جدی تر می کند.
زاهدی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اقدامات موثر و کارسازی را در حوزه سلامت انجام داده است واین روند به شکل جدی تری ادامه می یابد گفت: دلایل افزایش یا کاهش بعضی ازآمارهای حوزه بهداشت و سلامت باید بصورت دقیق تحلیل و بررسی شود.
استاندارکردستان همچنین در ادامه خواستار شفاف سازی و ارایه آمارهای واقعی در حوزه سرطان شد و افزود: واقعیت های مربوط به سرطان اطلاع ...
[ مشاهده متن کامل خبر مسئله بهداشت و سلامت روان در کردستان نیازمند توجه جدی است در روزنامه جمهوری اسلامی ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن