تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820734397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار ویدئوهایی کوتاه از دوربین، باتری و حافظه ال جی G5 [تماشا کنید]


واضح آرشیو وب فارسی:دیجیاتو: اگر در رویداد امروز کمپانی ال جی در شهر بارسلون حضور نداشتید، احتمالا تا پیش از فرا رسیدن ماه آوریل شانس در دست گرفتن و تجربه آخرین پرچمدار این کمپانی کره ای یعنی G5 را نخواهید داشت.
با این وجود، شاید تماشای ویدئوهای این مطلب تا حدی بتواند تصوری از در دست گرفتن و حس کار با یک دستگاه ال جی جی 5 را برایتان ایجاد کند.
اولین ویدئو، عملکرد لنز عریض دوربین دوگانه جی 5 را به نمایش می گذارد. اسمارت فون مذکور می تواند با هر دوی این دوربین ها عکس بگیرد: یکی از آنها با زاویه 135 درجه و دیگری با زاویه 75 درجه.
همچنین اپلیکیشن دوربین جی 5، تنظیمات دستی کاملی را در اختیار کاربرانی قرار می دهد که دستی بر آتش عکاسی دارند.
تصاویر سلفی در عکاسی با تلفن های هوشمند، اهمیت ویژه ای دارند. پرچمدار جدید ال جی بر خلاف مدل V10، فقط از یک دوربین سلفی در قسمت جلویی بدنه بهره می برد که البته یک دوربین قدرتمند 8 مگاپیکسلی است.
با وجود این امکانات خوب برای عکاسی، احتمالا مصرف باتری دستگاه برای برخی از افراد نگرانی هایی ایجاد کند. باید گفت که در این خصوص مشکلی وجود ندارد؛ هر وقت که باتری تان رو به ...
[ مشاهده متن کامل خبر انتشار ویدئوهایی کوتاه از دوربین، باتری و حافظه ال جی G5 [تماشا کنید] در دیجیاتو ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دیجیاتو]
[مشاهده در: www.digiato.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن