تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804889323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن هیئت های ورزشی استان سالن تمرینی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


انجمن هیئت های ورزشی استان سالن تمرینی ندارد استان‌ها > زنجان -
اسدالله قربان زاده- با وجود گذشت12 سال از فعالیت انجمن های ورزشی استان زنجان و کسب عناوین ارزنده در رقابت های ملی و جهانی در رشته های مختلف هنوز این انجمن از نبود امکانات و تجهیزات برای ساماندهی ورزشکاران و تمرین در سالن اختصاصی برخوردار نیست. «علی محبی» از قهرمانان نام آشنای دوومیدانی استان که دبیری این انجمن را عهده دار است در گفتگو با خبرآنلاین از بی تفاوتی ها در قبال این انجمن و ورزشکاران رشته های مختلف سخن گفته است:


فعالیت های این انجمن در برخی موارد با هیات ورزش های همگانی استان اشتباه گرفته می شود. برای آشنایی بیشتر مخاطبان روزنامه با فعالیت  انجمن های ورزشی توضیح دهید.
انجمن های ورزشی استان متشکل از رشته های خاص ورزشی تشکیل شده که در نوع خود طرفداران بخصوصی دارد. برای مثال در فوتبال دستی که زنجانی ها در سطح جهانی صاحب عنوان شده اند، استقبال چشمگیر شده است. مهیج بودن بیشتر رشته های این انجمن موجب شده تا روز به روز شاهد استقبال نوجوانان و جوانان از رشته های ورزشی باشیم.
چند سالی است که شاهد استقبال چشمگیر از ورزش های هوایی انجمن هستیم. آیا برای چشمگیر شدن فعالیت ها در سایر شهرستان ها انجمن استان برنامه خاصی دارد؟
ورزش های هوایی جزوء رشته های پرطرفدار انجمن است و علاقمندان خودشان نسبت به تهیه امکانات و تجهیزات مربوطه اقدام می کنند. هم اکنون در3 سایت پروازی گاوازنگ زنجان، طارم و خدابنده در صورت مساعد شدن شرایط جوی آموزش های لازم به هنرجویان توسط مربیان داده می شود.
زنجان؛ قطب سپک تکرا است و سهم زنجانی ها در تیم های ملی بیشتر از سایر استان ها بوده است. شما دلایل این موفقیت را چه می دانید؟
سپک تکرا یا همان بازی با توپ در هوا جزوء رشته های مهیج این انجمن ورزشی است که در چند سال اخیر علاقمندان بی شماری را در2 بخش خواهران و آقایان جذب کرده است. علاقه زنجانی ها به این رشته و سهم آنها در تیم های ملی به حضور برخی از بازیکنان سال های گذشته برمی گردد که در سایه تلاش و پیگیری ها توانستند این رشته را بسط و گسترش دهند و اکنون در قامت مربیگری در تیم های ملی هستند. سال قبل نیز تیم سپک تکرای زنجان با نام فرآوری در رقابت های کشوری عنوان نخست را به دست آورد و این روزها تیم ملی امید به مربیگری مهدی رضایی و4 بازیکن از زنجان برای حضور در رقابت های جهانی تایلند در اردوی تیم ملی حضور دارند. اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز با مربیگری مهدی صحبتلو با 3 بازیکن از زنجان تشکیل شده است. این ظرفیت ها نشان می دهد، زنجانی ها با این رشته ورزشی عجین شده اند.
با وجود اینکه ورزشکاران زنجانی در تیم ملی فوتبال دستی در رقابت های جهانی تصاحب عنوان شده اند؛ اما برای تمرین در زنجان با نبود امکانات مواجه هستند. در این رابطه رایزنی ها با اداره کل ورزش و جوانان استان به نتیجه رسید؟
انجمن هیئت های ورزشی با نامه نگاری موضوع را با اداره کل ورزش و جوانان استان در میان گذاشت و مدیر کل تخصیص قول تخصیص زمین برای استقرار میز به این بازیکنان را داد که در نهایت در حد حرف بی نتیجه ماند. حتی در مسابقات اخیر انجمن برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ به دلیل نبود میز مجبور به اجاره از سایر استان ها شد.
علت اینکه انجمن در برخی رشته ها همچون جت اسکی و دراگون فعالیت محدودی دارد. چیست؟
نبود امکانات بخصوص دریاچه یکی از مشکلات انجمن برای فعالیت در این رشته های ورزشی است و در صورت استفاده از سدها برای فعالیت در این رشته ها مجبور به نامه نگاری های طولانی مدت با ادارات و شرکت های مربوطه هستیم که گاه در گیروبندهای اداری بی نتیجه می ماند.
چند وقت قبل صحبت ها درباره تخصیص سالن پایگاه قهرمانی به انجمن های ورزشی استان بود. هم اکنون این موضوع به کجا ختم شد؟
برخلاف استان زنجان و دیدگاه هایی که وجود دارد، در بیشتر استان ها سالن های اختصاصی برای تأمین بخشی از درآمدها به هیئت ها واگذار شده؛ در حالی که در استان زنجان این انجمن سالن اختصاصی برای تمرینی ورزشکاران ندارد. البته انجمن چندین بار جلسات متعددی با مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص فعالیت های متمرکز هیئت در پایگاه قهرمانی داشت که متأسفانه بی نتیجه بود. چرا این سالن به انجمن برای متمرکز شدن فعالیت ها و تمرین ورزشکاران انجمن واگذار نشد؟
متأسفانه مدیر کل موضوع واگذاری سالن حجاب مجموعه ورزشی انقلاب با صرف هزینه300 میلیونی را برای واگذاری مطرح کرد که هیئت توان این میزان هزینه را ندارد. جدای از نبود سالن اختصاصی این انجمن مکان مناسبی برای انجام کارهای اداری ندارد. مدتی قبل اداره کل استان تنها یک اتاق خالی را برای دفتر انجمن در اختیار هیئت قرار داد که قرار بود پایگاه قهرمانی را با یک اتاق در اختیار قرار دهند.
آیا از ابتدای فعالیت انجمن دارای دفتر مناسب برای انجام کارهای اداری بود؟
در گذشته دفتر انجمن های ورزشی در محل کنونی سالن کنفرانس اداره کل مجموعه ورزشی انقلاب قرار داشت که بدون اجازه به این امر اختصاص یافت. مدت ها این انجمن دفتر اختصاصی نداشت و مجبور بودیم در محیط اداره و منزل کارهای اداری و نامه نگاری ها را انجام دهیم.
هیئت برای گسترده کردن فعالیت ها در شهرستان های استان چه برنامه هایی را دنبال می کند؟
انجمن های ورزشی در شهرستان های ابهر، قیدار و سلطانیه فعالیت های خود را از مدت ها قبل شروع کرده است و به  تناسب استقبال از رشته های مهیج این انجمن این آمادگی را برای راه اندازی در سایر شهرستان ها دارد.      

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان -




یکشنبه 2 اسفند 1394 - 16:49:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن