تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819958699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان:خط یک متروی اصفهان خرداد 96 به بهره برداری کامل می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار اصفهان:خط یک متروی اصفهان خرداد 96 به بهره برداری کامل می‌رسد استان‌ها > اصفهان - استاندار اصفهان با اشاره به عملیات اجرایی ایستگاه مترو انقلاب و ایستگاه میدان امام حسین گفت‌: مقرر شده است که کل این دو ایستگاه به ‌گونه‌ای جلو رود که بتوانیم در خرداد سال ۹۶ خط یک را به طور کامل به بهره‌برداری برسانیم.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در بازدید از عملیات اجرایی پروژه متروی اصفهان گفت: پروژه مترو یکی از پروژه‌های اساسی و حیاتی و در عین حال یکی از پیچیده‌ترین و مشکل‌ترین پروژه‌های شهر و استان اصفهان است چرا که هم کار کردن در شهر و هم کارکردن زیر زمین بسیار مشکل است. زرگرپور اظهار داشت: در خط یک مترو که 12 کیلومتر آن در حال حاضر فعال است تمام تلاش مسئولان بر این است که ایستگاه میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم از شمالی‌ترین نقطه اصفهان به جنوبی‌ترین نقطه اصفهان به طول بیش از 20 کیلومتر فعال شود. استاندار اصفهان افزود: با بهره‌برداری کامل از خط یک مترو می‌توانیم بگوییم که مترو به حل مشکل ترافیک و مسائل زیست‌محیطی اصفهان کمک می‌کند. زرگرپور افزود: در طول سال‌های گذشته دو ایستگاه میدان امام حسین و میدان انقلاب به دلیل اختلاف نظر شرکت مترو با میراث فرهنگی متوقف بود که خوشبختانه طی دو سال گذشته با هماهنگی ایجاد شده در قالب یک کمیسیون 5 نفره تقریباً اختلافات بین دو طرف برطرف شده و اگر هم در طول فعالیت مشکلی ایجاد شود این کمیسیون در اسرع وقت مشکلات را برطرف خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه طبق اعلام قبلی قرار بود که ایستگاه میدان امام حسین 26 ماهه به اتمام برسد، اظهار داشت: بر اساس درخواست صورت گرفته مقرر شد که در یک برنامه زمان‌بندی فشرده این ایستگاه 23 ماهه به بهره‌برداری برسد و در حال حاضر عملیات اجرایی تقریباً طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و مشکلی وجود ندارد. استاندار اصفهان افزود: در شهریور سال آینده عملیات سفت‌کاری ایستگاه میدان امام حسین به طور کامل انجام خواهد شد. وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ایستگاه انقلاب پیچیده‌تر از ایستگاه میدان امام حسین خواهد بود، گفت‌: مقرر شده است که کل این دو ایستگاه به ‌گونه‌ای جلو رود که بتوانیم در خرداد سال 96 خط یک را به طور کامل به بهره‌برداری برسانیم. زرگرپور با اشاره به اینکه فعالیت‌ها طبق برنامه به پیش می‌رود، افزود:‌ به مردم صبور و بافرهنگ اصفهان اعلام می‌کنم که اگر چه در روی زمین محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده است ولی در زیرزمین دنیایی از فعالیت، فکر مهندسی و تلاش مهندسین و کارگران در حال انجام است تا مردم بتوانند در زمان اعلام شده و حتی زودتر از مترو استفاده کنند. مدیر ارشد استان در پایان با اظهار امیدواری از اینکه دولت و شهرداری بتوانند تعهدات مالی خود را انجام دهند که پروژه با قوت جلو رود، افزود: قرار است تا 15 اسفند ماه بخشی از مسیرها باز شود که باعث خواهد شد بخشی از گره‌های ترافیکی که در روی زمین وجود دارد برطرف شود.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




یکشنبه 2 اسفند 1394 - 15:53:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن