تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819757317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منهول های پیش ساخته بتن پلیمر در طرح فاضلاب تهران اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: مدیر امور نظارت بر اجرای خطوط انتقال شرکت فاضلاب تهران اعلام کرد: استفاده از منهول های پیش ساخته بتن پلیمر در طرح فاضلاب تهران به دلیل افزایش سرعت کار در مراحل تولید و نصب، تحولی در اجرای این طرح ایجاد خواهد کرد.
منهول (Manhole) به معنای "آدم رو " نوعی از اتصالات است که برای وصل کردن چند شبکه و خط "راه رو" به هم مورد استفاده قرار می گیرد. در سیستم فاضلاب برای اتصال چند خط لوله فاضلاب به یکدیگر و هدایت به یک مسیر از منهول استفاده می شود.
به گزارش اکو فارس و به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا، طرح فاضلاب تهران از سال 1374 در گستره ای به مساحت 70 هزار هکتار در مناطق 22 گانه تهران و برای بهره گیری 11 میلیون نفر از جمعیت این شهر آغاز شد. 
این طرح بر پایه اولویت های کارشناسی شده تهران (همچون وضع بستر زمین شناسی- توپوگرافی) به پنج مرحله عملیاتی تقسیم شده است و بیش از 9 هزار کیلومتر شبکه جمع آوری، خط اصلی و تونل فاضلاب رو ساخته خواهد شد.
این طرح بر اساس برآورد سال 1394 با اعتباری افزون بر 200 هزار میلیارد ریال در دست اجراست و پیش بینی می شود با پایان آن نزدیک به 900 هزار انشعاب به مشترکان واگذار شود. 
تا امروز 6 واحد از هشت واحد تصفیه خانه جنوب تهران که جمعیتی معادل سه میلیون و 150 هزار نفر را در شهر تهران تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می دهد، بهره برداری شده است.
مسعودرضا ثامنی در این باره به ...
[ مشاهده متن کامل خبر منهول های پیش ساخته بتن پلیمر در طرح فاضلاب تهران اجرا شد در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن