تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمایش هایی که 50 ساله ها باید انجام دهند


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: میانسالی اغلب همراه با دردهای مختلف است و گاهی این درد ها می تواند نشانه مشکل جدی باشد. این روزها آزمایش های زیادی وجود دارد که می تواند هشدار به موقع و قبل از بروز مشکلات جدی باشد.
در این مطلب به نقل از نیوزویک به هفت آزمایش ضروری که هر فرد در دهه پنجم زندگی اش باید انجام دهد، اشاره شده است. اغلب این آزمایش ها بسیار ساده است و در عرض چند دقیقه انجام می شود.
آزمایش کلسترول
میزان بالای کلسترول می تواند سلامت قلب و عروق را به شدت تهدید کند. بنابراین انجام آزمایش می تواند در جلوگیری از حمله قلبی یا سکته مغزی بسیار موثر باشد.
آزمایش دیابت
آیا به طور مداوم احساس خستگی ،تشنگی و نیاز به دفع ادرار به ویژه هنگام شب دارید؟ اگر چنین است احتمال ابتلا به دیابت وجود دارد.
اضافه وزن، مصرف سیگار و نداشتن تحرک احتمال این بیماری را افزایش می دهد . این بیماری احتمال سکته یا حمله قلبی را 5 برابر افزایش می دهد و می تواند باعث آسیب دیدگی اعصاب و رگ های خونی و اندام های بدن شود.اگر در معرض خطر بروز دیابت 2 قرار دارید ، برای کنترل میزان قند باید دفعات آزمایش خود را افزایش دهید .در صورت بالا بودن قند خون برای مشخص شدن بیماری دیابت بایدآزمایش های دیگری نیز انجام داد.
آزمایش نقرس
نقرس به دلیل تراکم اسید اوریک در خون به وجود می آید و مبتلایان دچار حملات شدید درد و ورم مفاصل می ...
[ مشاهده متن کامل خبر آزمایش هایی که 50 ساله ها باید انجام دهند در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.parsine.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن