تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ملی نوروزگاه در ۲ شهر گلستان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: طرح ملی نوروزگاه در ۲ شهرستان استان گلستان برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، ابراهیم کریمی، صبح امروز در نشست خبری طرح ملی نوروزگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو شهرستان بندر ترکمن و گنبدکاووس میزبان طرح ملی نوروزگاه هستند.
وی افزود: هدف از این طرح این است تا رسوم، سنن و آداب استان گلستان که به فراموشی سپرده شده اند یا کمتر به آن ها پرداخته می شود احیاء شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: در همین راستا 2 شهرستان گنبدکاووس و بندر ترکمن میزبان این طرح هستند.
کریمی گفت: اجرای این طرح در شهرستان های دیگر هیچ منعی ندارد اما به دلیل حضور ترکمن های استان در این 2 شهرستان خواستیم در این 2 شهر اجرا شود، در شهرستان مراوه تپه و آرامگاه مختوم قلی نیز شرایط فراهم شده تا این طرح اجرا شود.
به گفته وی، در گنبدکاووس در محوطه برج قابوس و در بندر ترکمن نیز در خیابان منتهی به ساحل بندر ترکمن این طرح اجرا می شود.
کریمی اظهار کرد: سال گذشته بیش از 950 هزار نفر از بندر ترکمن و ساحل آن بازدید داشتند و برج قابوس نیز بیشترین بازدیدکننده خارجی را داشته است.
وی تأکید کرد: بخش از طرح نوروزگاه به صورت ...
[ مشاهده متن کامل خبر طرح ملی نوروزگاه در ۲ شهر گلستان برگزار می شود در خبرگزاری تسنیم ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن