تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820069539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی: تولید ملی نباید ذلیل شده و مورد بی‌توجهی قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی:
تولید ملی نباید ذلیل شده و مورد بی‌توجهی قرار گیرد
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تولید ملی امروز به نقطه ذلت افتاده به طوری که هیچ رغبتی به سرمایه‌گذاری وجود ندارد و باید رانت‌خوارها در این زمینه پاسخگوی مردم باشند.

خبرگزاری فارس: تولید ملی نباید ذلیل شده و مورد بی‌توجهی قرار گیرد



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد رضا سرداری پیش از ظهر امروز در جلسه تبلیغاتی خود در شهر نیر اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که باید دست همنوع را بگیریم و به معنای واقعی در برطرف کردن بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها دست به دست هم دهیم تا در بهترین شرایط خودمان را به این صفت آراسته کنیم که دستگیری از همنوع در ردیف عبادت الهی است. وی با اشاره به کلام الهی و آیات شریفه و روایات در همنوع‌دوستی و کمک به دیگران و همچنین غافل نشدن از رفاه و آسایش دیگران گفت: این یک عبادت است که یک همنوع، دوست، رفیق و همسایه از شر و بدی‌های ما در امان باشد و به جای آنکه ضرر و زیانی را متوجه دیگران کنیم بهتر است خودمان را به صفات نیکوی انسانی و الهی آراسته کرده و با بندگی شایسته خداوند تقرب بیشتری را بجوییم. کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه نبی مکرم اسلام (ص) و امام علی (ع) همواره بر خدمت به همنوع و خیر و برکت در حرکت جمعی تاکید کرده و بر این اصل همیشه اذعان داشته است، افزود: امروز در تحقق ندای توحیدی و الهی آنچه که برای جامعه اسلامی مهم به نظر می‌رسد حرکت به سمت رستگاری و دور شدن از انحرافات و کج‌روی‌ها است که می‌تواند نقطه تحقق جامعه توحیدی و ارزشی را به خوبی فراهم کند. سرداری یکی از دردهای جامعه را درد بی‌‌تفاوت بودن نسبت به دیگران توصیف کرد و ادامه داد: ائمه و بزرگان دین ما هرگز نسبت به دیگران بی‌تفاوت نبودند و در مقابل ظلم و تعدی نیز سر تسلیم فرود نیاوردند در حالی که به راحتی می‌توانستند با دور بودن از اندیشه دفاع از دیگران و به ویژه محرومان در بهترین شرایط زندگی کنند. وی بیان کرد: در عصر معاصر که علم، آگاهی و پیشرفت بشر به اوج رسیده و بشر قادر است حتی برای سخت‌ترین بیماری‌ها و دردهای ناعلاج درمانی را پیدا کند پیشرفت علوم و فنون امروز به حدی است که بشر حتی امید به زندگی را با حل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها ارتقا داده و بستری را فراهم کرده تا امیدواری‌ها و حرکت رو به‌ جلو بیش از گذشته مورد تقویت و توجه قرار گیرد. کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در چنین شرایطی نمی‌توانیم در کشورمان دیواری را دور خود بکشیم و اجازه ندهیم تا ملت ما از تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌های مختلف محروم باشد و یا بخواهد از فرایند توسعه عقب بماند در حالی که ما به راحتی می‌توانیم از ابزارهای مختلف استفاده کنیم تا مسیر توسعه و پیشرفتمان را هموارتر سازیم.

94/12/02 - 14:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن