تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط ایران و عمان صمیمانه و راهبردی است/ سطح همکاری اقتصادی تهران – مسقط باید گسترش یابد/ لزوم تسهیلات بیشتر برای بخش های خصوصی دو کشور


واضح آرشیو وب فارسی:تقریب نیوز: رییس جمهوری، روابط ایران و عمان را دوستانه، صمیمی و راهبردی خواند و تاکید کرد که «باید سطح همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور نیز همپا با سطح روابط سیاسی، توسعه و تعمیق یابد».
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) آقای روحانی یکشنبه در دیدار «یوسف بن علوی» وزیر امور خارجه عمان گفت: روابط ایران و عمان که بر پایه دوستی، برادری و اعتماد متقابل بنا شده است، روابط نمونه و مثال زدنی در منطقه است و تهران از توسعه و تعمیق همکاریهای اقتصادی با مسقط استقبال می کند.
رییس جمهوری با اشاره به سیاستهای عمان در مسیر تقویت ثبات و صلح منطقه و نیز تقدیر از مواضع و همکاری این کشور همسایه در روند پرونده هسته ای اظهارداشت: ضروری است دو کشور از فرصت های فراهم شده در فضای پسابرجام، بیش از پیش برای تقویت همکاریهای مشترک بویژه در حوزه های اقتصادی استفاده کنند.
روحانی، همکاری در حوزه انرژی را یکی از زمینه های فراوان و بالقوه برای همکاری دو کشور دانست و گفت: باید با شناسایی امکانات و ظرفیت های دو کشور، آنها را در مسیر توسعه همکاریهای مشترک و رفاه دو ملت ایران و عمان بکار گرفت.
رییس جمهوری با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در بنادر و سواحل دریای عمان، افزود: بخش های خصوصی دو کشور می توانند در حوزه های بنادر، هواپیمایی، راه آهن و بانکی، همکاری های خود را گسترش دهند.
روحانی از آمادگی ...
[ مشاهده متن کامل خبر روابط ایران و عمان صمیمانه و راهبردی است/ سطح همکاری اقتصادی تهران – مسقط باید گسترش یابد/ لزوم تسهیلات بیشتر برای بخش های خصوصی دو کشور در خبرگزاری تقریب ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تقریب نیوز]
[مشاهده در: www.taghribnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن