تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820866372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رگولاتوری صادرات را تقویت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: ایفای نقش رگولاتوری از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی می تواند افزایش صادرات محصولات پتروشیمی را درپی داشته باشد.
ایران اکونومیست -
مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران برای تحقق جهش دوم خود نیازمند همدلی و همگرائی بیشتر است و در صورت نهادینه شدن نقش رگولاتوری NPC می توان به بسیاری از هدف های پیش بینی شده دست یافت.
 مهدی شریفی نیک نفس افزود: تنظیم بازار و نیز عرضه و تقاضا باید برای تامین نیاز داخل و نیز صادرات هدفمند شود و در صورت رقابت سالم و نیز برنامه ریزی برای صادرات می توانیم بازارهای از دست رفته را احیا کنیم.
 وی با بیان این که به دلیل خصوصی سازی های انجام شده و افتراق به وجود آمده متاسفانه در صادرات چالش هایی پدید آمده و برخی رقابت ها می تواند منجر به تضعیف صادرات محصولات پتروشیمی شود گفت: رگولاتوری با توجه با کارکردهای خود می تواند روند صادرات را تسهیل کند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی افزود: باید در بازارهای بین المللی با زبانی یکسان حضور یابیم و منافع تمام شرکت های پتروشیمی را مورد توجه قرار دهیم تا جایگاه کشورمان در عرصه بین المللی تقویت شود.
 شریفی نیک نقس تصریح کرد: شناخت درست از بازار برای تداوم حضور و صادرات پایدار ضروری است و باید بر اساس شرایط ...
[ مشاهده متن کامل خبر رگولاتوری صادرات را تقویت می کند در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن