تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820242186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجید قهرمان دسته 62 کیلوگرم از سجاد انوشیروانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: تمجید قهرمان دسته 62 کیلوگرم از سجاد انوشیروانی ایلنا: طاهریان، قهرمان دسته 62 کیلوگرم از سجاد انوشیروانی تمجید کرد و او را رفیق خود خواند.
تمجید قهرمان دسته 62 کیلوگرم از سجاد انوشیروانی

سید علیرضاطاهریان؛ متولد سال 1375 در فرخ شهر، استان چهارمحال و بختیاری با برادرش در سال 89 وزنه برداری را آغاز کرد. او سپس با تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا قطر و جهانی ازبکستان شرکت نمود و هم اکنون در تیم ملی جوانان تحت هدایت سجاد انوشیروانی تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارد. به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ سید علیرضا طاهریان وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان و استان چهار محال و بختیاری در خصوص قهرمانی در رقابت‌های شوشتر تصریح کرد: سال بسیار خوبی در دسته 62 کیلوگرم داشتم و توانستم در لیگ جوانان و قهرمانی کشور قهرمان شوم. آخرین مسابقه سال هم در شوشتر با کمک‌های سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی جوانان به مقام قهرمانی دست یافتم. وی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شوشتر تاکید کرد: برگزاری مسابقات خیلی ایده‌آل و مناسب دنبال شد.مسابقات لیگ که با تعداد وزنه برداران کمتر برگزار می‌شود. این چنین امکاناتی در اختیار وزنه برداران قرار نمی‌گیرد ولی اینجا همه چیز طبق برنامه و پیش بینی‌ها پیش رفت. طاهریان در خصوص هدایت های سجاد انوشیروانی در تیم ملی جوانان گفت: با سرمربیگری انوشیروانی بیشتر از گذشته پیشرفت داشتم. امیدوارم به مدال‌های خوش رنگ جهانی و المپیک برسم چون انوشیروانی وقتی از نظر فکری و فنی مرا هدایت می‌کند روحیه می‌گیرم. همیشه حس می‌کنم او مثل رفیق و دوست با من رفتار می‌کند و اصلا رابطه استاد و شاگردی بین ما نیست.  

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۱:۳۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن