تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناراحتی مهاجم پرسپولیس از نیمکت‌نشینی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ناراحتی مهاجم پرسپولیس از نیمکت‌نشینی




مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.





خبرگزاری میزان: جری بنسون، صبح امروز (یکشنبه) به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شد تا در خصوص اتفاقات دیدار این تیم مقابل سایپا توضیح دهد.

مهاجم هندوراسی پرسپولیس در دقیقه 63 بازی هفته بیست‌ویکم به زمین رفت اما در دقیقه 86 از زمین اخراج شد و چند دقیقه بعد پرسپولیس گل تساوی را دریافت کرد.

گزارشگر این بازی اعتقاد داشت بنسون عصبانی و بی‌انگیزه بود و همین مسئله سبب شد بازی خشنی به نمایش بگذارد که در نهایت به 10 نفره شدن تیمش انجامید.

ظاهرا بنسون از این‌که در ترکیب اصلی پرسپولیس برای دیدار با سایپا قرار نداشته، ناراحت بوده است. این مهاجم در ابتدای فصل با تأیید برانکو به این تیم اضافه شد تا جایی که سرمربی کروات پرسپولیس، بنسون را به مهاجم هموطن خودش ترجیح داد اما بنسون ملی‌پوش که سابقه حضور در جام جهانی را هم دارد از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی دلخور است.

جالب این‌که او از تمامی مهاجمان پرسپولیس ارزان‌تر است و انتظار داشته در دیدار با سایپا که مهدی طارمی محروم بوده، از ابتدا به زمین برود اما امید عالیشاه و علی علیپور به او ترجیح داده شدند.

زمزمه‌هایی مبنی بر فروش بنسون و حتی اخراج او شنیده شد که با توجه به ناتوانی پرسپولیس در پر کردن جای خالی هادی نوروزی، این احتمال منتفی به نظر می‌رسد.

بنسون امروز باید در خصوص اخراج در دیدار مقابل سایپا به مسئولان کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس توضیح دهد. پیش از این محسن بنگر، احمد نوراللهی و سوشا مکانی برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شده بودند.






تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن