تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820452934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: ۱۳۰ هزار دانش آموز معتاد هستند و دائم مواد مصرف می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ادعای عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: ۱۳۰ هزار دانش آموز معتاد هستند و دائم مواد مصرف می‌کنند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: 130 هزار دانش آموز معتاد، پشت نیمکتهای مدارس حضور دارند.
آفتاب : حسین طلا گفت: بر پایه اعلام وزارت آموزش و پرورش در اول مهرماه سال ۱۳۹۴ حدود ۱۳ میلیون نفر دانش آموز در کشور تحصیل می کنند که در مقطع سنی ۷ تا ۱۹ سال هستند.

به گزارش مهر، وی در ادامه در خصوص سن اعتیاد در دانش آموزان یادآور شد: برپایه گزارش‌ها سن اعتیاد به ۱۳ سالگی کاهش پیدا کرده است و ۱۳ سالگی یعنی نوجوانی که در ابتدای دوران تحصیلی دوره دوم خود یعنی در کلاس هفتم یا همان دوم راهنمایی سابق است.

طلا درباره این آمار گفت: برپایه آمار اعلامی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر هم اکنون یک درصد از تعداد کل دانش آموزان کشور دارای اعتیاد هستند و بر مبنای صحت این آمار تعداد ۱۳۰ هزار نفر دانش آموز معتاد پشت نیمکتهای مدارس در حال تحصیل هستند، اما مسئولین وزارت آموزش و پرورش این آمار را قبول ندارند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره آمار اعلامی تاکید کرد: تعداد 130 هزار دانش آموز معتاد، مربوط به آنهایی است که مصرف دائمی مواد دارند و آماری از آن دسته از دانش آموزانی که به صورت تفننی و تفریحی به استعمال مواد مخدر می پردازند در دست نیست وگرنه تعداد از این هم فراتر خواهد رفت.

طلا در انتها خاطرنشان کرد: ارائه آمارهای متضاد حکایت از آن دارد که وزارت آموزش و پرورش و همچنین معلمان و مربیان مظلوم این وزارتخانه که در مواجهه مستقیم با دانش آموزان قرار دارند برای حل این معضل خانمان سوز به معنای واقعی کلمه تنها هستند و وزارتخانه های بهداشت، رفاه و تامین اجتماعی، دادگستری و سازمان بهزیستی و از همه مهمتر ستاد مبارزه با مواد مخدر باید تمام قد برای کمک به میدان وارد شوند و تلاش خود را در این عرصه افزایش دهند.

وی تاکید کرد: از طرفی هم مسئولین وزارت آموزش و پرورش با نگاهی واقع گرایانه اطلاعات لازم را به مسئولین ذیربط اعلام کنند، چون با افزایش این تعداد اعتماد صد در صدی مردم به مدارس کم خواهد شد.









تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن