تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولد سالانه 20 هزار نوزاد معلول در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور از تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال برای تأمین وسایل توان بخشی برای ۱۰ استان محروم تا پایان سال خبر داد.
به گزارش مشرق ، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور، اظهار داشت: گام های بسیار مهمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و رسیدگی به آسیب دیدگان در سطح کشور برداشته شده است و طرح های خوبی را نیز در دست اجرا داریم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور یکی از رویکردهای بهزیستی را کاهش آسیب های اجتماعی و معلولیت ها عنوان کرد و افزود: در این راستا تلاش شده که موضوع پیشگیری در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای ارائه خدمات مناسب در زمینه بینایی سنجی در سطح کشور، اضافه کرد: ۷۵ درصد نوزادان کشور تا پایان سال جاری مورد غربالگری شنوایی قرار می گیرند.
محسنی بندپی در ادامه از تلاش برای ارائه خدمات مناسب در زمینه مشاوره های ازدواج خبر داد و بیان کرد: ۲۵۰ مرکز مشاوره ازدواج در بخش خصوصی با بهزیستی تفاهم نامه امضا کردند و با ارائه مشاوره های مناسب از معلول زایی پیشگیری می کنند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این که ارائه خدمات مشاوره روانشناسی به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار بهزیستی است، افزود: یکی از راهبردهای این سازمان کیفیت بخشی به خدمات حوزه بهزیستی است که با ...
[ مشاهده متن کامل خبر تولد سالانه 20 هزار نوزاد معلول در کشور در سایت خبری تحلیلی مشرق ]
تولد سالانه 20 هزار نوزاد معلول در کشور






یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن