تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803081376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون سخت تیم‌های نه چندان آماده ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا + آمار


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۱




afc1.jpg

در آستانه شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی به نظر شرایط چندان مساعدی ندارند اما تیم‌های قدرتمند عمدتا عربی غرب آسیا به طور میانگین در شرایط بهتری قرار دارند. برای درک بهتر این موضوع به بررسی وضعیت این تیم‌ها می‌پردازیم. به گزارش ایسنا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود که ایران با سه نماینده در این مسابقه‌ها حاضر خواهد شد. نفت تهران تنها نماینده ایران درمرحله پلی‌آف بود که با شکست مقابل الجیش از رسیدن به دور گروهی بازماند. تیم‌های ایرانی در شرایطی پا به این مسابقه‌ها می‌گذارند که در مقایسه با رقیبان‌شان وضعیت چندان مناسبی ندارند. برای بررسی وضعیت رقبای این تیم‌ها به عملکرد آن‌ها در لیگ‌های کشوری خودشان می‌پردازیم. گروه A: سپاهان، النصر امارات، لوکومتیو ازبکستان، الاتحاد عربستان *النصر امارات: آبی‌پوشان اماراتی در فصل جاری لیگ این کشور از 19 بازی 9 پیروزی، 6 تساوی، 4 شکست را به دست آوردند. آن‌ها در این تعداد بازی 35 گل زده و 26 گل دریافت کردند و با 33 امتیاز در رتبه سوم لیگ امارات قرار دارند. بهترین گلزنان این تیم نیلمار با 9 گل زده است.

النصر امارات

*لوکوموتیو ازبکستان: لیگ ازبکستان چند ماه قبل به پایان رسید و لوکوموتیو در 30 بازی 23 پیروزی، 5 تساوی و دو باخت را به دست آورد و با 74 امتیاز در رتبه دوم جدول جای گرفت. آن‌ها 66 گل زده و 22 گل خورده را از خود به جا گذاشته‌اند. بهترین گلزن این تیم، سنجر شاخمدوف با 13 گل بود.

لوکومتیو ازبکستان

*الاتحاد عربستان: زردپوشان سعودی در فصل جاری این کشور 11 پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست را از 17 بازی خود کسب کردند و با 39 گل زده، 22 گل خورده و 36 امتیاز در رتبه سوم جا دارند. گیلمان ریواس با 17 گل برترین مهاجم لیگ عربستان است که در این تیم بازی می‌کند.

الاتحاد عربستان

*سپاهان: قهرمان دوره گذشته لیگ برتر ایران از 21 بازی خود 5 پیروزی، 10 تساوی و 6 شکست را تجربه کرده است. آن‌ها با 20 گل زده و 21 گل خورده تفاضل گل 1- را از خود به جا گذاشته‌اند و با 25 امتیاز در رتبه یازدهم لیگ جا دارند. بهترین گلزن این تیم محمدرضا خلعتبری با 4 گل زده است. با این آمار می‌توان لقب ضعیف‌ترین تیم گروه را به سپاهان داد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان

* سپاهان – النصر امارات، سه‌شنبه 4 اسفند، ساعت 15، ورزشگاه فولادشهر گروه B: ذوب آهن، النصر عربستان، لخویا قطر، بنیادکار ازبکستان *النصر عربستان: این تیم در حالی رتبه ششم کشورش را در اختیار دارد که در 17 بازی 5 پیروزی، 8 تساوی، 4 شکست، 24 گل زده، 19 گل خورده و 23 امتیاز را کسب کرده است. بهترین گلزن این تیم آدریان میرزجفسکی با 6 گل است.

النصر عربستان

*لخویا قطر: تنها حریف قطری تیم‌های ایرانی از 19 بازی، 12 پیروزی، یک تساوی و 6 شکست را کسب کرده و با 37 امتیاز در رتبه دوم جدول حضور دارد. آن‌ها 49 گل زده و 24 گل خورده را از خود به جای گذاشته است. یوسف مسکینی با 13 گل بهترین مهاجم این تیم است.

لخویا قطر

*بنیادکار ازبکستان: این تیم در پایان لیگ ازبکستان از 30 بازی، 18 پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست را به دست آورد و با 59 امتیاز در رتبه چهارم جای گرفت. آن‌ها 44 گل زده و 19 گل خورده را تجربه کرده‌اند. دوستون‌بک خاداموف با 10 گل بهترین گلزن این تیم است.

بنیادکار ازبکستان

*ذوب آهن: ذوبی‌های ایران بهترین شرایط را در میان نمایندگان ایرانی دارند و از 21 بازی، 8 پیروزی، 10 تساوی و 3 شکست را متحمل شده است. آن‌ها با 34 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و 24 گل زده و 14 گل خورده برای این تیم ثبت شده است. از طرفی ذوب آهن به دیدار پایانی جام حذفی هم صعود کرده است. بهترین گلزنان این تیم مرتضی تبریزی و مسعود حسن‌زاده با 6 گل هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و فولاد خوزستان

*‌ لخویای قطر – ذوب آهن، سه‌شنبه 4 اسفند، ساعت 18:15، ورزشگاه لخویا گروه C: تراکتورسازی، پاختاکور ازبکستان، الهلال عربستان، الجزیره امارات *پاختاکور ازبکستان: قهرمان ازبکستان از 30 دیدار، 24 پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده است. آن‌ها 66 گل زده و 23 گل خورده دارند. بهترین مهاجم این تیم ایگور سرگیف با 24 گل زده بود که عنوان آقای گل این کشور را به دست آورد.

پاختاکور ازبکستان

*الهلال عربستان: صدرنشین فعلی فوتبال عربستان، از 17 بازی، 13 پیروزی، یک تساوی و 3 شکست را کسب کرده و با 40 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. آن‌ها عملکرد 38 گل زده و 15 گل خورده را از خود به جا گذاشته‌اند. کارلوس ادواردو با 12 گل بهترین گلزن الهلال و در رتبه دوم برتری گلزنان عربستان قرار دارد.

الهلال عربستان

*الجزیره امارات: دیگر نماینده اماراتی تیم‌های ایرانی الجزیره امارات است که با شکست السد قطر به این گروه رسید. آن‌ها از 19 بازی 7 پیروزی، 4 تساوی و 8 شکست را متحمل شده‌اند و با 25 امتیاز در رتبه هشتم لیگ امارات قرار دارند. 37 گل زده، 36 گل خورده عملکرد این تیم در فصل جاری است. علی مبخوط مهاجم تیم ملی امارات و الجزیره با 13 گل بهترین مهاجم این تیم است.

الجزیره امارات

*تراکتورسازی: نایب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر ایران از 21 بازی، 7 پیروزی، 10 تساوی و 4 شکست را تجربه کرده‌ و با 31 امتیاز در رتبه هفتم جدول جای دارد. آن‌ها 22 گل زده و 16 گل خورده را به ثبت رسانده‌اند. بهترین مهاجم این تیم آلویس نانگ و مهدی شریفی با 5 گل زده هستند که هر دو در نیم فصل به این تیم پیوسته‌اند و عمده گل‌های خود را در تیم‌های سابق خود به ثمر رسانده‌اند.

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی – الجزیره امارات، چهارشنبه 5 اسفند، ساعت 16، ورزشگاه یادگار امام تبریز در شرایطی که تیم‌های ایرانی شرایط مساعدی ندارند و از طرفی کشورهای عربی با قدرت‌ هرچه بیشتر وارد این مسابقه‌ها شده‌اند و پیش از رقابت‌ها هم هجمه زیادی را علیه ایران ایجاد کرده‌اند امید است با حمایت تمامی مسئولان، تیم‌های ایرانی نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنند. انتهای پیام
کد خبرنگار:







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن