تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسته کاران آمریکایی نگران رقابت با پسته ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایانا: رادیو سراسری آمریکا (ان پی آر) از نگرانی پسته کاران این کشور از رقابت با پسته ایران در پی لغو تحریم های اعمال شده علیه این کشور خبر داد.
پسته کاران آمریکا سال گذشته به خاطر گرمای هوا و کمبود آب ضرر قابل توجهی را متحمل شدند و امسال که امید به بهبود وضعیت داشتند با مساله ای متفاوت، یعنی رقابت با پسته ایران پس از لغو تحریم های اعمال شده علیه این کشور مواجهند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این رادیو،ایران از قدیم و ندیم به خاطر پسته اش معروف است و این محصول، یکی از اصلی ترین صادرات غیرنفتی این کشور را تشکیل می دهد. تا حدود سی سال پیش، بخش اعظم پسته خریداری شده آمریکا از ایران بود.
"جیم زیون" از پسته کاران کالیفرنیا می گوید، وقتی خریداران پسته آمریکا و ایران را می بینند، می گویند، بین این دو تفاوت است.
به گزارش رادیو "ان پی آر" آمریکا با لغو تحریم های ایران، بسیاری از مردم آمریکا می پرسند، این مساله چه تغییری برای صنعت پسته آمریکا ایجاد خواهد کرد. پسته کاران آمریکا از این نگرانند که ایران سیل پسته های خارجی را روانه بازار آمریکا خواهد کرد.
رادیو سراسری آمریکا خاطر نشان ...
[ مشاهده متن کامل خبر پسته کاران آمریکایی نگران رقابت با پسته ایران در شبکه خبری کشاورزی ایران ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایانا]
[مشاهده در: www.iana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن