تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820112104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شلیک مرگبار پلیس آمریکا به یک سیاهپوست


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: سه مأمور پلیس در ایالت اوهایو یک سیاهپوست را به خاطر در دست داشتن تفنگی بادی کشتند.به گزارش پرس تی وی، رئیس پلیس سینسیناتی گفت: پل گاستون 37 ساله عصر چهارشنبه در شهر شیویوت هدف اصابت 9 گلوله قرار گرفت.الیون اسحاق، افزود: گاستون از فرمان مأموران پلیس برای دراز کشیدن روی زمین سرپیچی و در عوض تلاش کرده بایستد. وی ادامه داد مأموران پلیس گمان می کردند سلاح گاستون واقعی باشد. رئیس پلیس سینسیناتی تفنگ گاستون را سلاحی در ظاهر بسیار واقعی توصیف کرد.منابع محلی اعلام کردند گاستون هنگام تیراندازی مأموران پلیس این تفنگ را در دست نداشت، با وجود این، اداره پلیس اعلام کرد مأموران به خاطر ترس از جانشان شلیک کردند.
این حادثه هم اینک در دست بررسی است، اما پلیس از مأمورانی که گاستون را کشته اند، حمایت می کند. سه مأموری که در این حادثه نقش داشتند تا انتهای تحقیقات در مرخصی اجباری هستند و حقوق نیز دریافت می کنند!
به گزارش روزنامه واشنگتن پست، پلیس آمریکا در سال گذشته میلادی هزار نفر را به ضرب گلوله کشته است که90 نفر از قربانیان در هنگام رویارویی با پلیس هیچ گونه سلاحی در اختیار نداشته اند.
[ مشاهده متن کامل خبر شلیک مرگبار پلیس آمریکا به یک سیاهپوست در روزنامه کیهان ]

شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن