تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819690482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان ملارد: بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم در ملارد آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان ملارد:
بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم در ملارد آماده است
فرماندار شهرستان ملارد گفت: تمهیدات و بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و مشارکت حداکثری آماده است، امیدواریم حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم.

خبرگزاری فارس: بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم در ملارد آماده است



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، بهمن خطیبی امشب در نشست مطبوعاتی انتخابات در فرمانداری ملارد با اشاره به نزدیک شدن ایام برگزاری انتخابات اظهار کرد: دو انتخابات پیش رو بسیار و مهم و سرنوشت‌ساز هستند، این دو انتخابات اولین تجربه دولت تدبیر امید در برگزاری انتخابات است. فرماندار شهرستان ملارد بیان کرد: این دولت نشان داده با وجود مشکلات مختلفی که دولت با آنها روبه‌رو بوده توانسته سختی‌ها و بحران‌ها را مدیریت کند، دولت با وجود سختی‌ها خواهد توانست به بهترین وجه این انتخابات را نیز مدیریت و به سرانجام برساند. وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه انتخابات در شهرستان ملارد اظهار کرد: تمهیدات و بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و مشارکت حداکثری آماده است، امیدواریم حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم. خطیبی افزود: با توجه به سابقه حضور گسترده مردم ملارد در دوران مهم و حساس و پشتیبانی آنها از نظام، پیش‌بینی می‌کنیم مردم ملارد در این انتخابات نیز حضور گسترده خواهند داشت. وی با اشاره به قوانین انتخاباتی تشریح کرد: دستورالعمل‌های انتخاباتی هم به اطلاع کاندیدها رسیده و هم رئیس ستادهای آنها در جریان قوانین انتخاباتی هستند، ما مجری انتخابات هستیم اما از طرفی می‌خواهیم یک فضای انتخاباتی در کشور و در شهرستان به وجود بیاید و از طرفی نیز می‌خواهیم مر قانون اجرا شود. فرماندار شهرستان ملارد افزود: در قانون یک کاندیدا در شهری مانند ملارد که حدوداً 400 هزار نفر جمعیت دارد اجازه دارد تنها یک ستاد برادران و یک ستاد خواهران داشته باشند و تنها در کنار ستاد انتخاباتی خود می‌توانند بنر و عکس‌های بزرگ خود را نصب کند. وی با اشاره به تخلفات تبلیغاتی برخی داوطلبین تصریح کرد: در خصوص رعایت قوانین انتخاباتی در شهرستان ملارد در مقایسه با شهرهای اطراف قانون‌مند‌تر عمل کردیم، تذکرات لازم به رئیس ستادها و بعضی از کاندیداها داده شده است، تخلفاتی را هم که گزارش شده بود بررسی شد و با متخلفین برخورد شده است. خطیبی در پایان متذکر شد: واقعیت این است که ما می‌خواهیم جنبه تبلیغی فضای انتخابات حفظ شود، نه اینکه بخواهیم بی‌قانونی انجام بگیرد اما نمی‌خواهیم ستادها را زیاد تحت فشار قرار بدیم، اگر بخواهیم واقعاً قانونی برخورد کنیم شما حرکتی را در سطح شهرستان نخواهید دید.

94/12/01 - 23:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن